א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"פרקטיקות הלקוחות מדיקטטורות"

בגלל ציוץ? אחד ממובילי המחאה זומן לחקירה

אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית צפוי להתייצב לחקירה, לאחר שזומן אליה על ידי המשטרה | עורכת דינו: "זו חקירה פוליטית שנועדה לסתום פיות ולהלך אימים"

בגלל ציוץ? אחד ממובילי המחאה זומן לחקירה
קפלן הערב צילום: אמיר גולדשטיין

רועי נוימן, אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, זומן חקירה במשטרה. לפי עורכת דינו, הערכה היא שנוימן זומן בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.

נוימן צפוי להתייצב בשעה 14:00 מחוז תל אביב ברחוב דרך שלמה, מלווה בעורכת הדין גבי לסקי. עורכת הדין לסקי מסרה: "במקום להיאבק בטרור, ולטפל באלימות ובהסתה המופנות מדי יום נגד מפגינים, במשטרה נטפלים למי שמנהלים מאבק דמוקרטי לא אלים".

"זו חקירה פוליטית שנועדה לסתום פיות ולהלך אימים על מי שמשמיע ביקורת נגד השלטון ומתנגד לדיקטטורה. אלה פרקטיקות הלקוחות מדיקטטורות על מלא וכך תיראה המדינה אם ההפיכה המשטרית תעבור", הוסיפה לסקי.

המשטרה לא מסרה ל נוימן בגין איזה ציוץ הוא זומן, אך גורמים במאבק נגד הרפורמה מעריכים כי מדובר בציוץ נגד השוטר מכה מפגינה ונחקר על כך במח"ש.

"אנחנו נדאג לא רק שהשוטר הזה יעמוד לדין, אלא שיישב שנים ארוכות מאוד בכלא", כתב נוימן על התיעוד. "אחרי שייצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות. תזכרו את זה מה שקרה היום לא ייסלח, לא יישכח. ארורים מי שינסו לפגוע במחאה הדמוקרטית שלנו, ארורים, עכשיו ולכל חייהם"

הפגנות הרפורמה המשפטית חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד