ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
"הלב נשבר"

במערכת הפוליטית סופדים ללאה די הי"ד

במערכת הפוליטית הגיבו בכאב עם היוודע דבר פטירתה של לוסי די הי"ד שנפצעה באורח אנוש בפיגוע בבקעת הירדן. נתניהו: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די". לפיד: "הלב נשבר עם הידיעה על מותה של לאה די"

במערכת הפוליטית סופדים ללאה די הי"ד
ראש הממשלה נתניהו עם כיפה לראשו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במערכת הפוליטית סופדים ללאה (לוסי) די הי"ד שנפטרה היום (שני) לאחר שנפצעה באורח אנוש בפיגוע הירי בבקעת הירדן במהלכו נרצחו גם שתי בנותיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די על פטירתה של אם המשפחה, לאה (לוסי) ז״ל, שנרצחה בפיגוע הקשה בבקעה ביום שישי האחרון, יחד עם שתי בנותיה מאיה ורינה ז"ל".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד: "כמה קיווינו, כמה התפללנו, אך לצערנו לאה, אמא של רינה ומאיה די זכרן לברכה, שנפצעה אנושות בפיגוע בבקעה, מתה מפצעיה. בשם העם בישראל כולו אני שולח תנחומים חמים למשפחת די ומתפלל שלא ידעו עוד צער. יהי זכרה ברוך ומבורך".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "הלב נשבר עם הידיעה על מותה של לאה די, יום לאחר ששתי בנותיה הובאו לקבורת עולם. אסון בלתי נתפס. ברגעים כאלה אני וכל עם ישראל מחזקים את המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות. יהי זכרן של לאה, מאיה ורינה ברוך".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר: "יחד עם ישראל כולו, אני מבקש להביע צער עמוק על מותה של לאה די, אימן של מאיה ורינה ז״ל שנרצחו בפיגוע המתועב בבקעה, ולשלוח את תנחומיי הכנים למשפחה בשעתה הקשה והכואבת".

‏גנץ הוסיף: "סומך על כוחות הביטחון שפועלים גם כעת, שישימו ידם על המרצחים ושולחיהם ויבואו איתם חשבון".

 

בנימין נתניהו יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד