כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפיגוע בירושלים

במכולת השכונתית: לוחמי הימ"מ עוצרים המחבל | תיעוד

מצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ תיעדו את רגעי מעצרו של המחבל שביצע את פיגוע הירי אמש בירושלים, בו נפצעו שני חסידים | כך זה נראה 

במכולת השכונתית: לוחמי הימ"מ עוצרים המחבל | תיעוד
מעצר המחבל צילום: דוברות המשטרה

פחות מ-24 שעות לאחר פיגוע הירי בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, בו נפצע שני חסידים שיצאו מתפילת שחרית - בפעילות אינטנסיבית משותפת של יחידות משמר הגבול, משטרה, צה"ל ושב"כ, התקבלה ידיעת הזהב של שירות הביטחון הכללי שהובילה את לוחמי הימ"מ למעצר המחבל הלילה (בין שלישי לרביעי) בעיר שכם שבחטיבת שומרון.

לוחמי הימ"מ נכנסו אל העיר ובתוך דקות אחדות הגיעו אל המחבל, שכפי שניתן לראות בסרטון נמצא מחוץ למכולת בעיר. המחבל, קטין בן 15 תושב הכפר עסכר שבשכם, הועבר לחקירת שב"כ.

אמש, כזכור, נפצעו שני החסידים בפיגוע ירי שאירע בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. השניים נורו בעת שהיו ברכבם, לאחר שסיימו תפילת שחרית בקבר שמעון הצדיק. המחבל נמלט מהזירה אך הנשק שעמו ביצע את הירי אותר בסמיכות למקום הפיגוע.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שיבח הבוקר את כוחות הבטחון שנטלו חלק במצוד אחר המחבל. המפכ״ל אמר: "הפעילות המהירה כבר בזירה תוך שילוב הזרועות שמוכח פעם אחר פעם כמנצח בין משטרת ישראל משמר הגבול שרות הבטחון הכללי וצה״ל הוביל למעצר מהיר של המחבל שביצע את אתמול את פיגוע הירי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. מהרגע הראשון שכוחות המשטרה ממחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול הוקפצו לזירת הפיגוע הפעלנו כוחות רבים ויחד עם מודיעין מדויק הצלחנו לשים את היד על המחבל.

המפכ"ל הוסיף: "יידע כל מחבל כי ידה הארוכה של מערכת הבטחון תגיע לכל מקום שאליו הוא יימלט ולכל מקום בו הסתתר. אני רוצה בהזדמנות הזו לציין לשבח את כוחות המשטרה ומשמר הגבול בירושלים שסיכלו בתקופת רמדאן 8 פיגועי טרור".

מחבל ימ"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד