כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתקרבים לחג השבועות

חושש ממחאה? השר ינסה לבלום את עליית מחירי החלב

שר האוצר הודיע כי הוא יפעל לנסות למתן את העלייה הצפויה ביום ראשון במחירי מוצרי החלב. | ליטר חלב 3% צפוי להתייקר בשקל ויעלה 7.2 ש"ח

חושש ממחאה? השר ינסה לבלום את עליית מחירי החלב
מוצרי חלב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הודיע כי הוא יפעל ככל יכולתו במטרה לנסות למתן את העלייה הצפויה ביום ראשון במחירי מוצרי החלב. מלשכת השר נמסר כי "בעקבות הסכם עליו חתם ליברמן בממשלה הקודמת מחירי מוצרי החלב אמורים לעלות באופן אוטומטי ב-16%, לא ניתן לזה לקרות. אנשי המקצוע במשרד האוצר ואנוכי בוחנים מספר דרכים כדי למתן את העלייה".

מוקדם יותר הבוקר אמר יו״ר ועדת הכלכלה, ח״כ דוד ביטן, על עליית מחירי החלב כי הוא ביקש כבר לפני כחודש משר האוצר למתן את עליית המחירים והוא השיב כי הוא מטפל בנושא במטרה לצמצם את העלייה למחצית ממה שדווח.

עוד אמר ח"כ ביטן "הפנייה שלי אל שר האוצר באה בעקבות דיונים שהתקיימו בועדת הכלכלה על מצב משק החלב. זו חובתו של שר האוצר להצליח בכך. תקציב המדינה שיאושר במושב הזה של הכנסת חייב להביא בשורה בתחום יוקר המחיה. אזרחי ישראל כורעים תחת הנטל, וכפי שהתחייבנו בבחירות עלינו להביא צעדים שיקלו על האזרחים, בשורה של נושאים ולא רק בענף המזון.

כזכור, לפני יומיים משרד החקלאות הודיע כי החל מהראשון במאי, תחל עליה במוצרי החלב המפוקחים. בשל כך, ליטר חלב 3% יתייקר בשקל אחד ויעלה 7.2 ש"ח ובנוסף לכך, גם הגבינה הלבנה והשמנת המתוקה יעלו כל אחת בסכום הקרוב לזה.

מוצרי חלב העלאת מחירים בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד