כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מעצרו הוארך

הדקירה בבני ברק: החשד נגד התוקף - ניסיון רצח

המשטרה מייחסת לחשוד שדקר את שכנו בחזהו עבירת ניסיון רצח |בית המשפט האריך את מעצרו ושלח אותו לבדיקה | זה מה שסיפר החשוד בחקירתו 

הדקירה בבני ברק: החשד נגד התוקף - ניסיון רצח
זירת הדקירה בבני ברק צילום: דוד קשת/ידיעות בני ברק

בית המשפט האריך הבוקר (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של תושב בני ברק, בשנות ה-40 לחייו, שדקר הלילה את שכנו על רקע סכסוך ביניהם. במשטרה מייחסים לחשוד - שככל הנראה מעורער בנפשו - עבירת ניסיון רצח. בית המשפט קבע כי החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית במסגרת החקירה. בחקירתו טען הדוקר כי קיים סכסוך מתמשך שקדם לניסיון הרצח הלילה.

כפי שדווח מוקדם יותר, הגבר כבן ה-60 נפצע הלילה באורח בינוני כתוצאה מדקירה ברחוב מלצר בני ברק. הגבר, שנדקר בחזהו, טופל בזירה ע"י צוותי מד"א ואיחוד הצלה ופונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. לפי החשד, הגבר נדקר ע"י שכנו. שכנים ועדי ראייה סיפרו כי קדמו לדקירה הלילה ניסיונות של החשוד לתקוף את השכן בימים האחרונים. אזרחים שהבחינו בנעשה השתלטו על החשוד עד להגעת המשטרה. הוא נעצר ע"י שוטרים שהוזעקו לזירה וחוקרי זיהוי פתחו בחקירה.

עוד בנושא
בני ברק: נדקר ע"י שכן מעורער בנפשו, מצבו בינוני

"מדובר בחשוד שלמעשה דקר את שכנו וגרם לו חבלות חמורות", אמר הבוקר נציג המשטרה בפתח הדיון בבית משפט השלום בתל אביב. "יש בידי כרגע תמונות הפצוע מבית החולים. החשוד נחקר, קושר את עצמו ואף מעבר לכך למיוחס לו". פרקליטו של החשוד אמר בדיון: "מדברים שמסר לי החשוד, גם על הרקע בינו לבין הקורבן וגם לאור נתוניו הרפואיים, אנחנו מבקשים שייבדק מצבו הנפשי. זה חלק חיוני מהראיות שצריכים לאסוף כדי להבין את האירוע, דווקא בגלל שהחשוד קושר את עצמו למעשה".

בית המשפט קיבל את "מצאתי קיומו של חשד סביר למיוחס לחשוד, לרבות עבירת ניסיון הרצח, וזאת על יסוד הודאתו הוא, עדויות הקורבן ועד ראייה נוסף וטיב הפציעות כפי שמשתקף בתמונות שהוצגו לי", קבעה השופטת שלומית בן יצחק. "עילת המעצר נוגעת למסוכנותו של החשוד לכך יש להוסיף את רקעו הנפשי של החשוד ואת הסכסוך המתמשך בינו לבין הקורבן".

 

ניסיון רצח דקירה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד