כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"נבוא לקראת הלקוחות"

רמי לוי הטיל פצצה בשידור: "אספוג את ההתייקרות"

איש העסקים רמי לוי הצהיר בריאיון לתוכנית חסכון כי רשת השיווק בבעלותו תספוג את העלייה במחירי החלב עד לאחר חג השבועות. "אנחנו מוכרים ביותר זול ונבוא לקראת הלקוחות, אני לא זוכר שהייתה עלייה של 10% בפעם אחת"

רמי לוי הטיל פצצה בשידור: "אספוג את ההתייקרות"
איש העסקים רמי לוי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש העסקים רמי לוי, הבעלים של רשת 'שיווק השקמה' התחייב הערב (שני) בתוכנית חסכון ששודרה ב'ערוץ 12' כי הרשת בבעלותו תספוג את ההתייקרות הצפויה במחירי החלב שבפיקוח, בגובה של כמעט עשרה אחוזים, עד אחרי חג השבועות.

"אנחנו נבוא לקראת הלקוחות שלנו, עד אחרי שבועות לא נעלה את מחיר החלב המפוקח ברשת כדי לבוא לקראת הצרכנים שלנו, לא אעלה את המחירים, אספוג את העלייה", אמר לוי בריאיון.

עוד אמר לעורכת הכלכלית קרן מרציאנו: "אנחנו מוכרים ביותר זול ונבוא לקראת הלקוחות, אני לא זוכר שהייתה עלייה של 10% בפעם אחת". לוי אמר כי "ממה שהבנתי זו הייתה הסכמה של הממשלה הקודמת של עלייה של 16%, ואמרתי כבר בעבר שזה לא יעלה ככה".

על השאלה מדוע מוצרי החלב בישראל כל-כך יקרים השיב: "אני מסכים איתך, בהשוואה לאירופה, מוצרי החלב במדינת ישראל לפחות ב-30-40% יותר יקרים. לפחות. יש מוצרים גם ב-100% יותר יקרים. מה שצריכה לעשות המדינה, למה "מחיר המטרה" גבוה בגלל שיש לזה הצדקה שתבוא לקראת הרפתן ומי שאחראי על הנושא ותסבסד אותו ותחייב את המחלבות הגדולות להוריד ב-20-30% את המחירים".

הוא הוסיף: "רפורמה בחלב? אני שוב אומר אם צריכים לסבסד שהמדינה תסבסד ומצד שני שתפתח את השוק באופן חופשי שיהיה ייבוא חופשי. חלב אפשר לייבא יש תוקף של 28 יום, אפשר למכור ב-20-30% פחות מהמחיר כרגע. אנחנו מייבאים את הגבינה צהובה מהמותג פרטי ומוכרים בחצי מחיר. הצרכן צריך להבין שיש מוצר מקביל בעשורית אחוזים בפחות יותר. המחירים פה הרבה יותר יקרים בהשוואה לחו"ל ואין סיבה שיעלו פה מחירים".

רמי לוי התייקרות מוצרי חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד