כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"להצעיד את טייבה קדימה"

מדוע עמית סגל מעדיף את הכספים לרע"מ מאלו שניתנו לחרדים? צפו

במהלך ריאיון לכלי תקשורת ערבי הפתיע הפרשן עמית סגל כשאמר כי הוא מעדיף את הכספים שניתנו בממשלה הקודמת לרע"מ לטובת החברה הערבית מאשר חלק מהכספים שניתנו בממשלה הנוכחית לחרדים | צפו

מדוע עמית סגל מעדיף את הכספים לרע"מ מאלו שניתנו לחרדים? צפו
עמית סגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן עמית סגל השיק לפני מספר ימים את ספרו "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" בשפה הערבית ולצורך קידום הספר העניק ראיון לבאסם ג'אבר בערוץ האלא טיוי, מקבוצת פאנט. במהלך הריאיון הפתיע סגל כשאמר כי הוא מעדיף את הכספים שניתנו לרע"מ ומנסור עבאס בממשלה הקודמת, מאלו שהובטחו כעת, בממשלה הנוכחית, לחרדים.

"אני לא חושב שנוכל לקיים שלוש מדינות לנצח. מדינה חילונית – סרוגה, מדינה חרדית ומדינה ערבית", אמר סגל והסביר כי "הכספים לרע"מ שמנסור עבאס רצה, יש להם יתרון על חלק מהכספים שהחרדים רצו. מדוע? כי מנסור עבאס אמר, תשמעו: אני רוצה כסף כדי להצעיד את טייבה, אום אל-פאחם ונצרת קדימה, כדי לעודד אותן כלכלית".

לעומת זאת הסביר סגל, "חלק מהכספים שהמפלגות החרדיות רצו עכשיו היו כדי לעשות בדיוק הפוך – כדי לממן את המשך המצב שבו עובדים פחות, לומדים פחות ומשרתים פחות". הפרשן סיכם ואמר: "אני מעדיף את תאוריית ההשתלבות של מנסור עבאס על תאוריית ההתבדלות של חלק מיהדות התורה".

סגל הכריז לפני מספר ימים על תרגום ספרו לערבית וכתב: "אני שמח לספר לכם שאחרי חודשים של עבודה מאומצת, "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" יוצא לאור בערבית. המרכז של איחוד האמירויות ללימודים אסטרטגיים ומחקר תרגם בחודשים האחרונים את הספר, שזמין עכשיו לרכישה בכל רחבי העולם הערבי וגם כאן בישראל. זה הספר הראשון שמתורגם לערבית על ידי הוצאה רשמית מאז הסכמי אברהם".

עמית סגל מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד