ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הפיגוע בחווארה

עם לוחם נוסף: חייל נדקר - וחיסל את המחבלת

פיגוע הדקירה בחוווארה: הלוחם נדקר על ידי מחבלת ששלפה סכין וניטרל אותה יחד עם לוחם נוסף | השניים ירו לעבר המחבלת ומותה נקבע בבית החולים

עם לוחם נוסף: חייל נדקר - וחיסל את המחבלת
זירת הפיגוע צילום: דוברות מד"א

בפיגוע הדקירה שהתרחש מוקדם יותר (חמישי) בסמוך לכיכר עינבוס בחווארה, נפצע באורח קל לוחם צה"ל. כך הותר לפרסום. לוחמי צה"ל נטרלו את המחבלת בירי ומותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים בשכם.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי המחבלת שלפה סכין ודקרה לוחם צה"ל בכפר שבמרחב חטיבת שומרון. הלוחם נפצע באורח קל, הדף את המחבלת ונטרל אותה יחד עם לוחם נוסף ששהה בסמוך לנקודה. הלוחם קיבל טיפול רפואי ראשוני בנקודה ופונה להמשך טיפול בבית חולים. משפחתו עודכנה.

הסכין. צילום: דו"צ

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מוטי דהן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ובסיוע כוח רפואה של צה"ל הוא פונה לבית החולים במצב קל".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון מסר בעקבות הפיגוע: "זה הפך לדבר יום ביומו. רק לפני מספר שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די וכבר אנחנו בפיגוע נוסף. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור.

"האירוע הזה הסתיים בפצוע קל והיה יכול להסתיים בעוד משפחה שכולה. אנחנו דורשים עכשיו יציאה למבצע התקפי בקיני הטרור של הרשות הפלסטינית עד לאיסוף כל הנשקים. והחזרת כל המחסומים הביטחוניים. כמה מתים ופצועים עוד נספור עד שהממשלה תעשה את תפקידה?", הוסיף דגן.

 

 

פיגוע חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד