כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מפגן עוצמתי של הציבור החרדי

מחאה חסרת תקדים נגד מאפיית אנג'ל: רכש את החלות וחילק בחינם | תיעוד

בתיעודים שמתפרסמים ברשתות מהחנויות והמרכולים בריכוזים החרדיים נראית הסחורה של חברת אנג'ל מיותמת בצד ואף אחד לא דורש לה. בתיעוד מבני ברק נראים ארגזי חלות של אנג'ל אותן רכש איש שמאל במטרה לחלק לכל דורש אך הן נותרו מיותמות | צפו בתיעודים מהשטח

מחאה חסרת תקדים נגד מאפיית אנג'ל: רכש את החלות וחילק בחינם | תיעוד
חלות אנג'ל צילום: באדיבות המצלם

החרם הנרחב של המגזר החרדי נגד מאפיית אנג'ל בעקבות מחאתו של יו"ר הדירקטוריון עמר בר-לב אמש (חמישי) מול ביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, מגיע לממדים חסרי תקדים. החל משעות הבוקר מופצות תמונות ברחבי הרשת בהן נראות החלות של החברה המוחרמת בריכוזים החרדים מיותמת ואין להן דורש.

בתיעוד מחנות ברחוב הרב שך בבני ברק נראים ארגזי חלות של אנג'ל שהוצאו מחוץ לחנות לאחר שנרכשו על-ידי איש שמאל שביקש לתמוך בחברה והחליט לחלק אות החלות לכל מי שרוצה. אך מהתיעוד עולה כי העוברים ושבים אינם מעוניינים כלל וכלל בסחורה.

בתיעוד נוסף מסניף מאפיית אנג'ל ברחוב חזון איש בבני ברק, נראית החנות, שבדרך כלל עמוסה לעייפה ביום שישי, כשהיא ריקה לחלוטין. כעת זה כבר ברור. הציבור הצביע ברגליים נגד הביזוי של גדול הדור.

כך גם בסניף 'זול ובגדול' במאה שערים, סמוך ונראה ללשכת הבד"צ של העדה החרדית, שנותנת הכשר לאנג'ל, נתלתה מודעת מחאה נגד ביזוי כבוד התורה. "ולכן מיום ראשון הקרוב נמצא ספקים חלופיים לאנג'ל", נכתב.

במאפיית אנג'ל - מגדניית שפיצר ברחוב חזון איש בבני ברק (שהוא רק זכיין ומצווה לרכוש אצלו לאחר שחווה 50 אחוז ירידה במכירות והחנות ריקה) לא הביאו השבוע סחורה מאנג'ל אלא רק ממאפיית ויז'ניץ.

עוד בנושא:

בתיעוד מסניף אושר עד בירושלים נראים ארגזי החלות של מאפיית אנג'ל מלאות לגמרי, לצידם נראים ארגזי החלות של מאפיית ברמן כמעט ריקים.

 

 

מאפיית אנג'ל חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 190 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד