כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
וגם "התיקון החשוב"

מדוע תקף אחמד טיבי את העיתונאים הפוליטיים

אחרי שחשף את זהותו של החשוד ברצח של צעיר ערבי בשבת במהלך קטטה על הכביש, העיתונאים מיכאל שמש ועמית סגל ציינו את העובדה שעבר על החוק וניצל את חסינותו, טיבי תקף את השניים, לפחות אחד מהם לא נותר חייב

מדוע תקף אחמד טיבי את העיתונאים הפוליטיים
אחמד טיבי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"מענין: מיכאל שמש ועמית סגל לא דיווחו על רצח דיאר עומרי ז"ל ע"י מחבל יהודי אבל מצאו לנכון לדווח על פרסום הצילום שלו. סדר עדיפויות". כך תקף הלילה חבר הכנסת אחמד טיבי את שני הכתבים הפוליטיים הבכירים מיכאל שמש מ'כאן 11' ועמית סגל מ'חדשות 12', זאת לאחר שפרסם את תמונתו ופרטיו של החשוד ברצח צעיר ערבי במהלך קטטה על הכביש בשבת, תוך שהוא מנצל את חסינותו הפרלמנטרית. 

העיתונאי ישי שנרב מרדיו ynet הגיב לטיבי וכתב: "עולה בראשי רעיון מעניין שמא מדובר בכתבים פוליטיים". על כך הגיב לו הח"כ: "מילא אחרים ענו את התשובה המגוחכת הזאת אבל אתה עיתונאי. עמית מדווח על כל רצח או פציעה של יהודי ע"י ערבי. גם מיכאל".

עוד בנושא:

מתיחות בגלבוע: צעיר נורה למוות במהלך קטטה בכביש, היורה נעצר | תיעוד

בניגוד לחוק: הציוץ של ח"כ טיבי שנמחק

גם מיכאל שמש שמצא עצמו מותקף על ידי הח"כ הוותיק לא נשאר חייב והגיב: "מענין: מתי הפעם האחרונה שבה טרח ח״כ אחמד טיבי לפרסם לציבור תמונה ושם של רוצח / מחבל שאינו יהודי. וכשח״כ עובר על החוק ככתב פוליטי אני אמור לדווח על כך", הסביר והוסיף, "כדי להצדיק את העובדה שעבר על החוק אחמד טיבי טוען שאני מדווח על "כל" פציעה או רצח של יהודי ע"י ערבי. ורק על הרצח שהיה בשבת! לא דיווחתי. רק אומר: זה פשוט לא נכון. זה שקר".

גם חברו לערוץ, כתב המשפט אבישי גרינצייג צייץ בטוויטר בנושא וכתב: "כדאי לשים לב לא רק להפרת צו איסור הפרסום אלא גם לעצם התעמולה הלאומנית, והצגת אלימות בכביש לפעולת טרור יהודי. אחמד טיבי שמכריז כי מדובר ב״מחבל יהודי״ מיישר קו עם התעמולה של החמאס כאילו מחבל מתנחל הוציא להורג שאהיד פלסטיני וקראה לנקום את מותו. בהתחלה טיבי כתב ״יהודי״, ואז הוא החליט לערוך ולכתוב ״מחבל יהודי״. תיקון חשוב. אין ספק".

אחמד טיבי מיכאל שמש עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד