כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הנוכל הסדרתי שב לפעול

האברכים נעקצו בעשרות אלפי שקלים - כך הכסף הושב

אחרי שנעצר מספר פעמים בשנים האחרונות, הנוכל הסדרתי שב לפעול בעיר בני ברק | אברכים שנעקצו על החשוד בעשרות אלפי שקלים פנו לארגון 'השומרים' - ומתנדביו הצליחו להשיב את הכסף

האברכים נעקצו בעשרות אלפי שקלים - כך הכסף הושב
ה'עוקץ' משיב את הכסף צילום: דוברות השומרים

בימים האחרונים פנו מספר אברכים תושבי בני ברק ארגון 'השומרים' ודיווחו כי נעקצו בעשרות אלפי שקלים. מבירור הפרטים עלה כי אלמוני נהג לפגוש באברכים ברחוב, ולבכות בפניהם כי הוא צריך דחוף כסף מזומן - ובתמורה יבצע העברה בנקאית לחשבון הבנק שלהם.

האברכים מסרו לחשוד את הכסף, והוא מצדו טען כי ביצע את ההעברה הבנקאית, אך יחלפו שלושה ימי עסקים עד שיראו את הזיכוי בחשבון הבנק. אלא שהחשוד, כמובן, לא ביצע אף העברה והאברכים התמימים מצאו את עצמם עם נזק של עשרות אלפי שקלים. החשוד ניתק קשר ומספר הטלפון שמסר הפך ללא פעיל.

מתנדבי ארגון 'השומרים' החלו לתור אחר מצלמות האבטחה באזור שבו בוצע העוקץ, בניסיון לעלות על עקבותיו של החשוד.

לאחר מאמצים מרובים התבררה זהותו של החשוד. מתנדבי הארגון יצרו קשר עם החשוד והורו לו להחזיר את הכסף באופן מיידי., אולם הוא ניסה להתכחש לדברים, אך הראיות שהוצגו בפניו הובילו אותו למסקנה שמוטב כי יחזיר את הכסף לאברכים.

היום בצהריים (שלישי) הגיע החשוד עם הכסף המזומן ובנוכחות מנכ"ל הארגון, חיים רוטר, החזיר את הכסף במלואו לאברכים. בארגון השומרים מבקשים מהציבור להיזהר מהונאות מסוג זה וכל מי שנעקץ בשיטה זו, מתבקש לפנות בהקדם למוקד הארגון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בחשוד שביצע בעבר מעשי שורת מעשי הונאה בבני ברק ואף ריצה עונשי מאסר בגינם.

עוקץ הונאה השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד