ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מצוד אחר המחבל

צפון השומרון: אזרח ישראלי נרצח בפיגוע ירי

פיגוע ירי בצפון השומרון: אזרח ישראלי נפצע אנושות מירי, שככל הנראה בוצע מירי חולף. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו | מצוד נרחב אחר המחבלים

צפון השומרון: אזרח ישראלי נרצח בפיגוע ירי
רכב הפצוע צילום: מועצה אזורית שומרון

אזרח ישראלי נרצח היום (שלישי) בפיגוע ירי סמוך ליישוב חרמש בצפון השומרון. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה העניקו טיפול לפצוע, גבר בשנות ה-30 לחייו, שנפגע באורח אנוש ופינו אותו לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לפי עדויות, בזמן הפיגוע נשמעו כ-7 יריות. בצה"ל בודקים מהיכן בוצע הירי. לפי הערכות ראשוניות מחבלים ירו בנרצח מרכב חולף ונמלטו. כוחות הביטחון עורכים סריקות נרחבות אחר המחבלים. בעקבות הפיגוע, שר הביטחון יואב גלנט קיבל לפני זמן קצר עדכון מצב על מאמצי המצוד אחר המחבלים בשטח. בשעות הקרובות יקיים השר גלנט הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון.

דובר צה"ל מסר כי אזרח ישראלי שנפצע מירי הגיע לפני זמן קצר לכניסה ליישוב חרמש. האזרח קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה לבית חולים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים ופרסו חסמים במרחב.

מעט אחרי השעה 11:30 התקבל דיווח על פצוע בסמוך לחרמש. כך מסר ארגון מד"א.  חובשים ופראמדיקים של הארגון בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה, גבר כבן 30 במצב קשה. בהמשך עדכן בית החולים כי הפצוע הגיע עם פגיעה אנושה. "לצערנו, למרות המאמצים הכבירים של הצוות הרפואי, הצוות נאלץ לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחה. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה", נמסר.

חובש רפואת חירום במד"א יאיר חיים קורמן סיפר: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו בסמוך לכניסה לישוב. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה."

חובש רפואת חירום במד"א יהודה הורביץ סיפר: "הייתי בשטח פתוח סמוך לחרמש כששמעתי את קולות הירי ובמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על הפצוע. הגעתי במהירות לש"ג וראיתי את הפצוע שוכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה עם פצעי ירי בגופו. יחד עם כוח רפואה של הצבא שהגיע במהירות למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של הצבא לבית החולים כשמצבו קשה."

 

 

 

פיגוע ירי מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד