כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השתוללו לאור יום

צפו: צעירים רבים התפרעו בחנות ענקית במחאה על מעצר מתנכל לחרדים

בני נוער הרסו בגדים בחנות ענקית בלונדון לאחר שהם נסחפו אחר כוכב רשת שנעצר כמה פעמים בגין התנכלות לחרדים ולעוברים ושבים שאינם יהודים. כוכב המדיה החברתית הוא דמות ידועה ושנויה במחלוקת בבריטניה

צפו: צעירים רבים התפרעו בחנות ענקית במחאה על מעצר מתנכל לחרדים
הפרחחים בדרכם לחנות צילום: צילום מסך

עשרות בני נוער אספסוף - פרחחים פשטו על אחת החנויות המפורסמות ביותר ברחוב המפורסם ביותר במרכז לונדון, הפילו את תכולתה ולכלכו את הסחורה לאחר שהשחיתו הרבה מהרהיטים שלה וגם השליכו את סחורתה על הקרקע.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות בבריטניה אתמול, נראו בני נוער משתוללים ברחוב אוקספורד בחנות בגדים מפורסמת (פרימרק), עשרות מהם הסתערו עליו וזרקו אשפה פנימה והרסו את תכולתו, המשטרה לא הגיעה למקום, וגם אנשי האבטחה המקומיים של החברה לא הופיעו ולא נראה שהם הצליחו להתמודד עם בני הנוער האלה.

ההשתוללות בוצעה בתגובה לכוכב מדיה חברתית ידוע ושנוי במחלוקת בבריטניה, עם הכינוי "מיזי", הצעיר הזה מופיע בסרטון בראש כנופיית בני נוער במהלך ההסתערות על החנות.

"מיזי" מעורר מחלוקת בבריטניה בגלל התעלולים שהוא מבצע, הוא מצלם ומפרסם ברשתות החברתיות קפיצה על אנשים ברחוב, מיזי נראה כמה פעמים מבהיל חרדים ברחובות לונדון. מיזי הסתובב ברחובות עם כובע חסידי וקץ על יהודים. הוא נראה נכנס לבתיהם של אזרחים ומצלם אנשים בפנים. יש לציין כי הוא מתנכל גם לתושבים לא יהודים.

הוא אמר בראיון שנערך לאחרונה כי החוקים בבריטניה אינם נוקשים ואינם מרתיעים, תוך שהוא מצטט את התעלולים שהוא עושה וממשיך לעשות אותם.

בתיעוד נראה ה"טיק טוקר" הבריטי המפורסם באקרי ברונזה אוגרו, המכונה "מיזי", בן 18, כשהוא רץ ומחזיק מצלמה ואחריו קבוצה גדולה של צעירים ברחוב אוקספורד, שנמצא באזור הקניות המפורסם בלונדון. "פריימרק כן, פריימרק", צעק מיזי בסרטון, ולאחר מכן הסתערה הקבוצה על החנות.

בסרטון נראים צעירים רבים על שולחנות וליד כניסות ויציאות כשהם משליכים מוצרים על הקרקע. כשהוא ממשיך להתרוצץ בחנות הוא צועק, "תעקוב אחר מיזי", ומזמין את הצופים לעקוב אחריו ברשתות החברתיות.

"מיזי" הופיע לאחרונה בכמה תוכניות טלוויזיה חשובות ונרחבות בבריטניה, מה שגרם לגל של כעס וביקורת, על כך שנתן לו במה בפריים טיים לפנות לצופים ולציבור.

כריס רוז, חבר במפלגת השלטון, ביקר את הראיונות בטוויטר: "למה מיזי נמצא בניוזנייט? אסור לנו לתגמל או לתמרץ את ההתנהגות האנטי-חברתית הבלתי חוקית שלו. החלטה מטופשת של ה-BBC".

כזכור כפי שדיווחנו, הצעיר הלונדוני נעצר לאחרונה בחשד שגרם למטרד ציבורי לאחר שפרסם סרטונים שלו מטריד וקופץ מעל יהודים חרדים באתרי מדיה חברתית שונים. בקארי אוגרו, הידוע בכינויו 'מיזי', צילם את עצמו מסיג גבול בבתים של אנשים, אך מסתבר כי הוא אינו מגביל את ה"תעלולים" שלו ליהודים בלבד.

הנער נעצר והובא להארכת מעצר, חשבונותיו ברשתות החברתיות הוסרו והוחלפו בהודעות לפיהן החשבונות מפרים את קוד ההתנהגות של האתר. "אני לא מזלזל בסערה הנרחבת, המצוקה והדאגה שהסרטונים האלה גרמו", אמר מפקד המשטרה ג'יימס קונווי, האחראי על השיטור באזורים יהודיים.

אך מאז הצעיר שוחרר, פתח חשבונות חדשים, ושידרג את ההשתוללות שלו ברחובות ראשיים בלונדון.

משטרת בריטניה לונדון רשתות חברתיות אוקספורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד