י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
זה מה שטען בחקירה

מוכר למשטרה נעצר בחשד לדקירת שני אחים בבני ברק

החשוד, שנעצר בעבר בחשד להחזקת נשק, הכנת והטמנת מטעני חבלה בבני ברק, חשוד כי דקר שני אחים חרדים ביום שישי האחרון על רקע סכסוך | למרות שהנדקרים סירבו לשתף פעולה עם החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים: "חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות"

מוכר למשטרה נעצר בחשד לדקירת שני אחים בבני ברק
הזירה בבני ברק צילום: חדשות בני ברק

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) צעיר תושב בני ברק, בחשד שדקר בסוף השבוע שעבר שני אחים חרדים בשכונת רמת אהרון בעיר. לפי המשטרה, שני הקורבנות, אף הם תושבי העיר, סירבו לשתף פעולה עם החקירה ולהסגיר את התוקף. אחד האחים פונה לבית החולים במצב בינוני ושוחרר בתום טיפול. האח השני שנפצע קלות כתוצאה מהדקירה טופל במקום ע"י כוחות ההצלה.

החשוד בדקירה, מוכר למשטרה ובעל עבר פלילי עשיר, נעצר בעבר מספר פעמים בחשד להחזקת נשק, הכנת והטמנת מטעני חבלה בבני ברק. הוא נעצר ע"י שוטרי תחנת בני ברק בעת שהיה בנסיעה ברחוב יצחק רבין בפתח תקווה, זאת לאחר שהוצא נגדו צו מעצר.

במהלך חקירתו נשאל החשוד ע"י החוקרים על סכסוך שיש לו לכאורה עם הנדקר, אך הוא הכחיש זאת. עוד טען בחקירה כי לא שהה באזור בזמן התקרית וכי ייתכן ומתבלבלים עם בני משפחתו. "מדובר בחשד לביצוע של תקיפה ודקירה", פירט נציג המשטרה בבית המשפט. "החשוד הינו בעל עבר פלילי עשיר בתחום האלימות. במעשיו של החשוד ומהעבר הפלילי שלו משתקפת מסוכנות רבה".


הזירה בבני ברק

בית המשפט נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. "עיון בתיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", קבעה השופטת חן מאירוביץ.

"אותו אדם (הנדקר) לא שיתף פעולה מיום שישי", טען פרקליטו של החשוד, עו"ד שמואל פלישמן. "מתברר שהמשטרה לא בודקת אפילו אם הוא עדיין בבית החולים ולא פונה אליו כדי לברר אם הוא רוצה למסור דברים נוספים. אף אחד לא מתקשר אליו או הולך אליו הביתה. כלום. פשוט כלום".

• בני ברק: צעיר חרדי נדקר בקטטה, מצבו בינוני
• בני ברק: הצעיר שנעצר עם ציוד הכנה חשוד בהנחת המטען בבניין מגורים
•בלב בני ברק: אקדחים, קליעים ומאות גרם סמים

"המשטרה היא זו שתקבע עבור ביהמ"ש כיצד החקירה מתנהלת. נגד החשוד הוצא צו מעצר ביום ראשון וכנראה שהמשטרה לא רצה לשום מקום לחפש אותו. הדבר הפשוט היה לו היו ניגשים לבית ההורים בבני ברק, היו מקבלים את המידע שהאיש גר בטבריה מזה חודש. המשטרה לא מתקשרת לחשוד, לא מבררת. עכשיו הם צועקים – מסוכנות".

כזכור, צעיר חרדי נדקר ביום שישי בקטטה שהתרחשה בשכונת רמת אהרון. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר, בשנות העשרים לחייו, טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

אירוע האלימות התרחש מעט לפני השעה 14:00 ברחוב הרב סורוצקין בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים גבר בן 28 במצב בינוני עם פציעות וחבלות בחזה ובגפיים.

דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד