י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע הדיווחים על תקיפה

טיל נ"מ סורי התפוצץ בשמי ישראל, פיצוץ עז נשמע ברחבי הארץ

אזרחים רבים דיווחו על שמיעת פיצוץ עז בכל רחבי הארץ | צה"ל: טיל נגד מטוסים שחצה משטח סוריה לעבר ישראל - התפוצץ באוויר. שרידים של הטיל אותרו ברהט | ברקע: דיווחים בסוריה על תקיפות ישראליות בערים טרטוס וחומס. במדינה דיווחו: מערכות ההגנה האוויריות הופעלו

ארכיון
ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

פיצוץ עז נשמע הלילה ברחבי הארץ בשל טיל נ"מ סורי שחדר לשטח ישראל, וככל הנראה התפוצץ באוויר. במקביל, כלי תקשורת בסוריה דיווחו על תקיפה ישראלית באזור העיר חומס. שרידי הטיל אותרו בעיר רהט בנגב.

אזרחים רבים בכל רחבי הארץ דיווחו על שמיעת הפיצוץ. דובר צה"ל עדכן כי לפני זמן קצר זוהה שיגור של טיל נגד מטוסים משטח סוריה לעבר שטח ישראל. ככל הנראה הטיל התפוצץ באוויר. אין הנחיות מיוחדות לעורף.


שרידי הטיל ברהט

לפי הדיווחים בסוריה, פיצוצים נשמעו בערים טרטוס וחומס בעקבות תקיפה ישראלים. עוד דווח כי מערכות ההגנה האוויריות של צבא סוריה הופעלו והצליחו להפיל חלק מהטילים הישראלים. טרם ברור מה היה יעד התקיפה.


כוחות משטרה וכוחות הנדסה של צה"ל פועלים כעת בעיר רהט בעקבות נפילת שרידי הטיל שנורה משטח סוריה לעבר ישראל, כך הודיעה המשטרה. עד כה לא דווח על נפגעים.

כוחות המשטרה והביטחון מבודדים את הזירה וסורקים אחר שרידי נפץ, על מנת להבטיח את שלום התושבים המתגוררים בבתים הסמוכים. המשטרה קוראת להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולהימנע מהגעה לזירות.

פיצוץ טיל שיגור סוריה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד