א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
צפו בתיעוד

ככלות השלושים: ראש הישיבה עלה לקבר בנו וביקש מחילה

ככלות השלושים להסתלקותו של הרה"ג רבי עזריאל ברגמן זצ"ל, בנו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, עלה אביו יחד עם בני המשפחה לקברו - לאחר שלא השתתף בלוויה בעקבות המסע היסטורי בארה"ב. צפו בתיעוד מהעלייה לקבר ובקשת המחילה

ככלות השלושים: ראש הישיבה עלה לקבר בנו וביקש מחילה
הגרמ"צ ברגמן בקבר בנו צילום: באדיבות המצלם

במלאות השלושים להסתלקותו הרה"ג רבי עזריאל ברגמן זצ"ל עלה אביו, ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן לקברות שבבית העלמין החדש באלעד, בהשתתפות בני המשפחה ומקורבים.

כזכור, פטירתו של בנו זצ"ל התרחשה בדיוק עם נחיתתו של ראש הישיבה בארה"ב בדרכו למסע החיזוק ההיסטורי. בהוראת רופאו האישי לא שב הגרמ"צ לארה"ק וישב שבעה בארה"ב. 

בפסק הלכה שהסעיר את עולם התורה, הורו פוסקי העיר לייקווד יחד עם ראשי ישיבת לייקווד, שחרף ימי השבעה, יישא ראש הישיבה את המשא המרכזי במעמד "אדירי התורה" שע"י ישיבת לייקווד, שם התקבל ראש הישיבה בברכת ניחומים שנאמרה על ידי למעלה מ- 30 אלף איש.

בתום השבעה האריך ראש הישיבה את שהותו בעוד כשבוע ימים והמשיך במסע החיזוק. כאמור, עם תום השלושים עלה לקברו, שם נשא דברי הספד והתעוררות בדמעות ובהתרגשות רבה ודיבר במעלת לימוד התורה מתוך הייסורים המרים בהם נזדכך בנו זצ"ל. לאחר מכן ביקש מחילה מבנו זצ"ל.

צפו בתיעוד

הרב מאיר צבי ברגמן אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד