כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בלב השכונה

המשטרה חוקרת: מטען חבלה התפוצץ ברכב בבני ברק

המטען הוצמד לרכב בן משפחתו של מוכר למשטרה המתגורר בשכונה | בידי המשטרה קיים קצה חוט באשר לאחראים לפיצוץ | כל הפרטים

המשטרה חוקרת: מטען חבלה התפוצץ ברכב בבני ברק
זירת הפיצוץ צילום: דוד קשת, ידיעות בני ברק

פיצוץ עז הרעיד הלילה (בין שני לשלישי) את שכונת רמת אהרון בבני ברק, לאחר שאלמונים הפעילו מטען חבלה שהוצמד לרכב. הרכב, כך נודע, שייך לבן משפחתו של תושב המקום המוכר למשטרה משורת אירועים פליליים שהתרחשו באזור. ל'בחדרי חרדים' נודע כי למשטרה קיים קצה חוט באשר לאחראים לפיצוץ. לא היו נפגעים, אך נזק רב נגרם לרכב.

"במשטרת ישראל התקבל לפנות בוקר דיווח על פיצוץ מטען מאולתר שהוצמד לרכב ברחוב נועם אלימלך בבני ברק. כוחות משטרה וחבלה הגיעו למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע", נמסר מהמשטרה.

רק לפני מספר ימים עצרה המשטרה את בן משפחתו של בעל הרכב, בחשד שדקר שני אחים חרדים בשכונה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפי המשטרה, שני הקורבנות, אף הם תושבי העיר, סירבו לשתף פעולה עם החקירה ולהסגיר את התוקף. אחד האחים פונה לבית החולים במצב בינוני ושוחרר בתום טיפול. האח השני שנפצע קלות כתוצאה מהדקירה טופל במקום ע"י כוחות ההצלה.

• מוכר למשטרה נעצר בחשד לדקירת שני אחים בבני ברק

החשוד בדקירה, מוכר למשטרה ובעל עבר פלילי עשיר, נעצר בעבר מספר פעמים בחשד להחזקת נשק, הכנת והטמנת מטעני חבלה בבני ברק. במהלך חקירתו נשאל ע"י החוקרים על סכסוך שיש לו לכאורה עם הנדקר, אך הכחיש זאת. עוד טען בחקירה כי לא שהה באזור בזמן התקרית וכי ייתכן ומתבלבלים עם בני משפחתו. "החשוד הינו בעל עבר פלילי עשיר בתחום האלימות", הסביר נציג המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט. "במעשיו של החשוד ומהעבר הפלילי שלו משתקפת מסוכנות רבה".

 

מטען פיצוץ רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד