כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תוך 90 יום

החליפה לא נסגרת? הקבוצה דווקא כן!

ימים אחרונים בהחלט להירשם לתוכנית 'אבא קליל' להורדת הכרס תוך 90 יום

החליפה לא נסגרת? הקבוצה דווקא כן!
הדרך הנכונה לרדת במשקל צילום: מתוך אתר החברה

תוכנית 'אבא קליל' עולה לאוויר ביום ראשון הקרוב כ' תמוז, אז אם עדיין אתם בשלב ההתלבטות, זה הרגע לעשות את הצעד בקלילות.

התוכנית עזרה כבר למעל - 40,000 גברים להוריד את הכרס ולהיפטר מהצורך האין סופי למתוקים ובצקים, בלי לספור קלוריות או לעשות ספורט מתיש.

זה הזמן להיפרד מהכרס בלי תירוצים! לחצו כאן>>>

צביקה עינב יוצר התוכנית הגיע בשיא משקלו ל-101 ק"ג למרות ש"ידע הכול" על תזונה ואימונים. לאחר שניסה את כל הדיאטות הנפוצות בשוק, איגד שיטות וטכניקות תזונה וכך נולדה השיטה הלפטינית שבעזרתה ירד כ-32 קילוגרמים. וכן, גם הצרבות נעלמו כליל וערכי הסוכר התאזנו.

בשונה משיטות ההרזיה שהכרנו עד כה, שיטת "אבא קליל" מזיזה הצידה את כל מה שידענו על הורדה במשקל - כמו ספירת קלוריות, הגבלת כמויות או ספורט קשה ומתיש -  ומתמקדת באיזון מערכות הורמונליות מרכזיות (שובע, רעב, אנרגיה, התמכרות ועוד)

הקבוצה שמתחילה כאמור כבר ביום ראשון הקרוב, תיפגש בקבוצת ווצאפ סגורה עם אבות שנמצאים בדיוק באותו מצב. תהליך ההרזיה עצמו יתבצע באפליקציה ובאתר הפתוחים בחברות הסינון השונות. התכנים שעברו התאמה מלאה יועברו באמצעות סרטונים יומיים ודפי הדרכה, כמו גם ליווי אישי יומיומי ממאמן שמוסמך לשיטה. המאמן ישלח הודעות אישיות במטרה לתמוך ברגעי התייעצות, אתגר או שאלה מקצועית

אז כן, נותרו עוד ימים ספורים בלבד כדי להירשם לתוכנית, בה תוכל ליהנות מירידה דרסטית במשקל ומעליה דרסטית - לא פחות - במחמאות כמו:  ״וואי, איך רזית״, ״אתה נראה מדהים״, ״זה אדם אחר מי שעומד מולי״ וכידוע להרגשה שלנו יש השפעה גדולה מאד על הבריאות והנפש.

זה הזמן להיפרד מהכרס בלי תירוצים! לחצו כאן>>>

קליל דיאטה ירידה במשקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד