כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

קבלת דרגות וזיהוי פלילי: הנערים המיוחדים הגשימו את חלומם

אורחי כבוד: שלושה צעירים מיוחדים תושבי הבירה התארחו השבוע במשטרת מחוז ירושלים ונהנו מיום חוויתי והגשמת חלומם

קבלת דרגות וזיהוי פלילי: הנערים המיוחדים הגשימו את חלומם
הצעירים המיוחדים בתחנת המשטרה צילום: באדיבות המצלם

חלומם של שלושת הצעירים המיוחדים, תושבי  שכונות עזרת תורה ובר אילן בירושלים, היה להיחשף לעבודת השוטרים בבירה. לשם כך נרתמו השוטר הקהילתי במרכז השיטור החרדי של שכונת בר אילן, רס"מ רחמים אבן, יחד עם המנהל הקהילתי.

שלושת הצעירים בני 27-17, הגיעו השבוע אל תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים לביקור חוויתי, שהחל בהכרת בעלי התפקידים השונים בתחנת המשטרה. בתוך כך העניקו להם מפקד התחנה, נצ"מ שלומי טובול וסגנו, סנ"צ אנדרי קוטוזוב, את דרגותיהם.

בהמשך, לאחר ביקור ביחידת הזיהוי הפלילי והתנסות בלקיחת טביעות אצבע כמזכרת מהביקור, נסעו יחד ב"ניידת המשאלות" של משטרת ישראל, עם השוטר הקהילתי אל יחידת בעלי החיים של משטרת מחוז ירושלים ומשמר הגבול, שם פגשו בפרשי וכלבני המשטרה שהסבירו להם על תפקידם של ההולכים על ארבע לשמירת ביטחון הציבור והסדר, בכלל זה - איתור אמצעי לחימה, סמים ונעדרים אחריהם נערכות סריקות.

שמחתם של הצעירים המיוחדים במהלך הביקור ניכרו היטב על פניהם, ואלו הודו רבות לשוטר הקהילתי על החוויה שהוענקה להם.

רס"מ רחמים אבן סיפר בסוף היום: "לצד עיסוקה הרב של משטרת ישראל ומחוז ירושלים, בפרט, לאורך כל שעות היממה, החיבור המעמיק לציבור ולקהילה הנו בעל ערך רב, במיוחד כאשר מדובר לעיתים באוכלוסייה מוחלשת או בעלת מוגבלויות שונות. בעיני ובעיני חברי השוטרים - כולם שווים. החיבור לקהילה, זהו אחד מעיקרי תפקידו של השוטר הקהילתי וחימם את ליבי לראות את שמחתם של שלושת האורחים המיוחדים במהלך ביקורם".

 

משטרת ישראל משאלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד