כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשיפת 'בחדרי' שעוררה סערה

פעם נוספת: בית המשפט האריך את מעצרם של המתעללים

מעצרם של שמונה תושבי מזרח ירושלים שבסוף השבוע האחרון תועדו כשהם מתעללים קשות בתשוש נפש חרדי הוארך בארבעה ימים נוספים

פעם נוספת: בית המשפט האריך את מעצרם של המתעללים
תיעוד ההתעללות בצעיר החרדי צילום: מתוך הסרטון

בית המשפט האריך פעם נוספת את מעצרם של שמונה תושבי מזרח ירושלים, שתיעדו את עצמם כשהם מתעללים קשות בתשוש נפש חרדי בסוף השבוע האחרון.

את התיעוד חשפנו ביום שישי, לאחר שכתב 'בחדרי' נחשף לשידור חי מטריד במיוחד, בו נצפו מספר צעירים ערבים מתעללים בצעיר החרדי תוך שהם מתעדים ומשדרים את האירוע ברשת החברתית בפני מאות צופים.

ההתעללות כללה קללות, הרקדה מבזה של חסר הישע, האכלה מהרצפה וכן דרישה מהצעיר להשמיע אמירות לאומניות. כתב 'בחדרי' יצר קשר עם המשל"ט המשטרתי וגורמים נוספים - ומשטרת ירושלים ותחנת מוריה האמונה על האזור בו התרחש האירוע, לקחו את הטיפול ברצינות רבה, הזעיקו לבית חולים את שוטרי התחנה בסיוע צוות מג"ב והביאו למעצרם המיידי של שמונת המעורבים בחשד שהיו שותפים להשפלה המזעזעת.

התעללו והשפילו צעיר חרדי 'תשוש נפש' בשידור חי - ונעצרו. צפו

סערת ענק: התעללו בחרדי חסר ישע וזכו לתמונת מעצר חריגה במיוחד

בבוקר יום שישי, תיעוד ההשפלה הוביל לסערת ענק ברשת ובמערכת הפוליטית. שורה של שרים, חברי כנסת ואישי ציבור פרסמו הודעות גינוי חריפות תוך שהם משבחים את פעילותה המהירה של משטרת ירושלים ומציינים את 'בחדרי חרדים' שחשף את האירוע הקשה.

לאחר כמה שעות באותו יום שישי, הובאו שמונת העצורים בפני שופטת בית משפט השלום בעיר שהזדעזעה קשות מהתיעודים ונענתה מיד לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרם בארבעה ימים.

היום (שני) עם תום ארבעת ימי המעצר של השמונה, משטרת ירושלים דרשה הארכת מעצר נוספת בעקבות רמת החומרה של המעשה. בית המשפט נענה לבקשה והאריך את מעצרם של השמונה בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 13.7 להמשך חקירתם.

בתוך כךף סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר שתחום הטיפול בתשושי הנפש קרוב במיוחד לליבה ופועלת רבות להביא לרווחתם, יצרה קשר עם אתר 'בחדרי חרדים' בכדי להיפגש עם אותו צעיר מתמודד נפש ולשוחח איתו על החוויה הקשה שעבר. הפגישה ככה"נ תתבצע כבר בימים הקרובים.

משטרת ירושלים מזרח ירושלים ערבים התעללות בחסר ישע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד