י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בניגוד למשטרה שמבקשת להאריך

ההתעללות בבחור החרדי; ביהמ"ש דורש לשחרר את העצורים

המשטרה מתעקשת על המשך מעצרם של תשעת החשודים בהתעללות בבחור החרדי מחוץ לבית החולים הדסה עין כרם. אולם בית המשפט המחוזי מבקש לשחררם למעצר בית

ההתעללות בבחור החרדי; ביהמ"ש דורש לשחרר את העצורים
הבחור החרדי שהתעללו בו צילום: מתוך השידור החי

לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' על מעצרם של 8 ערבים שהתעללו בצעיר חרדי תשוש נפש בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, מאז האירוע, המשטרה התעקשה להשאיר את החשודים במעצר, ודרשה שוב ושוב מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרם, ומעצרם אכן הוארך בפעם השלישית, אלא שהיום (שלישי) בית משפט השלום לא נענה לבקשת המשטרה להאריך שוב את מעצרם ברביעית וביקש לשחררם.

ל'בחדרי חרדים' נודע שהמשטרה ערערה מיד לבית משפט המחוזי בעיר שדחה את בקשתה והורה על החזרת התיק לבית משפט השלום לבחינת חלופת מעצר מלא למעצר בית.

ההתעללות שנחשפה כאמור ב'בחדרי' לפני כשבוע וחצי כללה השפלה והרקדה של אותו תשוש נפש, תוך שהמתעללים דורשים ממנו לאכול מהרצפה ולהשמיע אמירות לאומניות. כשהכל מועבר בשידור חי ברשתות החברתיות.

המשטרה פעלה במהירות שיא וכבר באותו הלילה, דקות ספורות לאחר תום השידור, עצרה את שמונת המתעללים, ערבים תושבי מזרח העיר. כשבהמשך המשטרה עצרה צעיר נוסף גם הוא תושב מזרח העיר, בחשד שהיה שותף להתעללות.

שמונת החשודים שנעצרו.

עוד בנושא:

תיעוד אירוע ההתעללות הוביל לסערה ציבורית ושורה ארוכה של שרים וחברי כנסת הגיבו בחומרה לאירוע תוך שמשבחים את עבודתה המהירה של משטרת ירושלים ותחנת מוריה. מפקד המחוז אף העניק תעודת הוקרה לשוטרים שפעלו במהירות והביאו את החשודים למעצר.

התעללות התעללות בחסר ישע תשוש הארכת מעצר בחור חרדי הדסה עין כרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד