כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חשד: קיבלה מיליונים להשקעות בחברה זרה

הותר לפרסום: תושבת הרצליה נעצרה בחשד להעלמת הכנסות שקיבלה מבעלה לשעבר בסכום מצטבר של כ-6 מיליון ש"ח

חשד: קיבלה מיליונים להשקעות בחברה זרה
אילוסטרציה צילום: pixabay

תושבת הרצליה הובאה בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום מצטבר של כ-6 מיליון ש"ח. השופטת צפורה משה שחררה את החשודה בתנאים מגבילים והורתה על איסור פרסום על שמה למשך 10 ימים. איסור הפרסום פקע לאחר שלא הוגשה לבית המשפט בקשה להארכתו.

כעולה מבקשת המעצר, במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בפקיד שומה חקירות מס הכנסה תל אביב עלה החשד כי האישה לא דיווחה על הכנסות בסכום של כ-6 מיליון ש"ח שקיבלה מהגרוש שלה בגין השקעות לכאורה בחברה זרה. לאחר הפיכת החקירה לגלויה, הגיעו חוקרי היחידה לביתה של החשודה שם ערכו חיפושים ותפסו מסמכים וחומרי מחשב. כמו כן, החשודה נחקרה באזהרה ובנוסף אליה נחקרו מעורבים נוספים בפרשה.

חומרי החקירה מעלים כי החשודה קיבלה בין השנים 2013 ועד 2021 סכומים בגובה של כ-50 אלף ש"ח מידי חודש בהעברות בנקאיות ובמזומן, עליהם לא דיווחה במשך השנים או שילמה את המס כחוק בגינם. עוד עלה כי בדוחותיה לשנים 2020-2021 דיווחה החשודה לראשונה על סכומים מסוימים מתוך ההכנסות שהתקבלו, אולם מדובר בדיווח חלקי וללא אסמכתאות מתאימות, שאף תוקנו ובוטלו ביוזמת החשודה.

החשודה שוחררה בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 300,000 ש"ח, התחייבות ערב מדג ' בסך 300,000 ש"ח ואיסור יציאה מהארץ ל-180 יום.

עבירות מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד