כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תבער כמה ימים

ספינה הנושאת 3,000 מכוניות עלתה באש מול חופי הולנד

אדם נהרג בספינה הנושאת 3,000 מכוניות שעלתה באש מול חופי הולנד. הבעלים של הספינה אמר כי מכונית חשמלית כנראה היתה גורם אפשרי לשריפה בספינה שנסעה מגרמניה למצרים

ספינה הנושאת 3,000 מכוניות עלתה באש מול חופי הולנד
הספינה עולה באש צילום: משמר החופים של הולנד

שריפה בספינת משא שהובילה כמעט 3,000 כלי רכב מול חופי הולנד גרמה למוות של אדם אחד ופציעתם של כמה אחרים, שומרי החופים הזהירו כי השריפה עלולה להימשך מספר ימים.

השריפה החלה ביום שלישי בלילה בדרך מגרמניה למצרים. כמה אנשי צוות נאלצו לקפוץ מעל הסיפון. בעל הספינה אמר כי מכונית חשמלית חשודה כגורם אפשרי לשריפה.

בהצהרה מסרה חברת Shoei Kisen Kaisha Ltd שבבעלותה הספינה: "אנחנו מנסים לכבות את השריפה בשיתוף עם הרשויות המקומיות של הולנד וחברת ניהול הספינות".

החברה מסרה לערוץ ההולנדי NOS שכנראה השריפה התחילה במכוניות חשמליות, כ-25 מהן היו על הסיפון. "אבל אנחנו לא לגמרי בטוחים בסיבה, אנחנו מחכים לחקירה".

ספינות הצלה ריססו מים על הספינה הבוערת כדי לקרר אותה, אך שימוש ביותר מדי מים סיכן את טביעתה, כך מסר משמר החופים ההולנדי. ספינת חילוץ חוברה לספינת המכוניות על מנת לעצור את סחיפת הספינה.

"האש עדיין יכולה לבעור במשך ימים", מסר גורם במשמר החופים לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. "הספינה עוברת קירור כדי לשמור עליה יציבה. רק צד הספינה מקורר במים, לא הסיפון".

 

ספינה הולנד שריפה רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד