כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השופטת דרשה תשובות

בנו של הנשיא כפר באישומים נגדו - הסדר הטיעון נדחה

האנטר ביידן כפר באישומים נגדו באשמת עבירות מס. השופטת אמרה שהיא לא מוכנה לקבל הסדר טיעון שנסגר בין התובעים לבנו של הנשיא. השופטת אמרה: "אני לא במצב שבו אני יכולה להחליט לקבל או לדחות, אני רוצה יותר פרטים"

בנו של הנשיא כפר באישומים נגדו - הסדר הטיעון נדחה
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

האנטר ביידן, בנו של נשיא ארה"ב, כפר אתמול באישומים שהוגשו נגדו על עבירות מס, אחרי ששופטת במדינת דלאוור סירבה לקבל את הסדר הטיעון בינו לתביעה. השופטת החליטה לא לאשר לעת עתה את עסקת הטיעון, ודרשה לדעת לה מדוע עליה לאשר אותה.

בדיון עדות שנמשך שלוש שעות, עורך דינו של בנו של הנשיא ביידן התעמת תחילה עם התובעים על רקע מחלוקת לגבי הפוטנציאל להאשמות עתידיות. לאחר הפסקה שבה שני הצדדים הבהירו את הסכמתם, אמרה השופטת המחוזית בארה"ב, מריילן נורייקה, שהיא זקוקה למידע נוסף לפני שתחליט אם לחתום על כך.

"ההסכמים הללו אינם פשוטים והם מכילים דברים לא רציניים", אמרה והוסיפה: "אני לא במצב שבו אני יכולה להחליט לקבל או לדחות, אני רוצה יותר פרטים".

התובעים השאירו אפשרות פתוחה להאשמות עתידיות נגד האנטר ביידן. ההחלטה אתמול פירושה שהמצוקות המשפטיות שלו נמשכות ועשויות לספק דלק לרפובליקנים בבית הנבחרים ובסנאט עם התגברות הקמפיין לבחירות ב-2024.

"האנטר ביידן הוא אזרח פרטי, וזה היה עניין אישי עבורו", הגיבה מזכירת העיתונות בבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, לכתבים ביום רביעי אחר הצהריים שעון מקומי. "כפי שאמרנו, הנשיא והגברת הראשונה אוהבים את בנם וימשיכו לתמוך בו בזמן שהוא יבנה את חייו מחדש".

 

 

 

האנטר ביידן ג'ו ביידן ארה''ב עבירות מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד