כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
החשמלית הקטנה חוזרת

לאחר הפסקת ייצור מביכה - שברולט תציג דור חדש לבולט החשמלית

שברולט הודיעה שהיא נערכת לייצור של דור שני לשברולט בולט, זאת לאחר שלפני כמה חודשים הודיעה כי היא מסיימת לייצר את הרכב החשמלי

לאחר הפסקת ייצור מביכה - שברולט תציג דור חדש לבולט החשמלית
חשיפת הלוגו החדש של BOLT - החשמלית הקטנה משברולט צילום: שברולט

האם הדור החדש של החשמלית של שברולט יצליח לבטל את קללת הדור הקודם? לפני כמה חודשים הודיעה שברולט שהיא מסיימת לייצר את הבולט החשמלית, מכונית קטנה שסיבכה את שברולט בצרות גדולות. אבל כעת במפתיע מודיעה שברולט שהיא נערכת לייצור של דור שני לשברולט בולט.

למי שאינו זוכר, הבולט הקודמת היתה מבחינת שברולט מכונית מהפכנית, אבל על הצלחתה העיבה שורה של ריקולים אשר גרמה ללקוחות לאבד עניין וקלקלה את המוניטין שהצליחה השברולט החשמלית לייצר. אך בשברולט כך ניכר נחושים להמשיך עם הבולט.

לפי הודעת שברולט, מנכ"לית החברה הודיעה בכנס משקיעים כי הבולט היא דגם חשוב לשברולט מכיוון שהיא מביאה לקוחות של מותגי רכב אחרים אשר מעוניינים להתנסות ברכב חשמלי. לפי הצהרות שברולט, הבולט החדשה תוצג יחסית במהרה ועלויות הפיתוח שלה לא יהיו גבוהות. כלומר לפי שברולט, ליצרנית לא יהיה מאוד יקר לייצר את הדור הבא של הבולט.

כיום לשברולט אין בפועל מכונית שהיא חשמלית עממית אמיתית. היצרנית כן נערכת לייצור של טנדר חשמלי גדול, אבל מחירו של טנדר חשמלי גדול אינו עממי. כעת רק נותר להמתין ולראות האם שברולט תצליח לעמוד בהבטחתה ולייצר מכונית עממית חשמלית שגם תהיה מצליחה וגם תהיה נטולת חבלי לידה.

 

שברולט רכב חשמלי דור חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד