ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"הציל במותו חיים רבים"

אב לשלוש בנות: הסייר חן אמיר נרצח בפיגוע ומנע טבח המוני

בבית החולים נקבע מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב-יפו, שנפצע בפיגוע הירי הערב בתל אביב: "מנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים"

אב לשלוש בנות: הסייר חן אמיר נרצח בפיגוע ומנע טבח המוני
חן אמיר ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב נקבע מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב-יפו, שנפצע בפיגוע הירי בתל אביב זמן קצר לפני צאת השבת. חן, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג "בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים". בית החולים מסר כי "משפחתו באצילות נפש הסכימה לתרומת איברים להצלת חיים. בית החולים משתתף בצער המשפחה".

מחקירת הפיגוע עולה כי בשעות הערב הגיע המחבל, תושב ג'נין בן 27, ללא אישורי שהייה ועבודה בישראל, לאזור רחוב מונטפיורי בתל אביב.

פקחי העירייה הבחינו במחבל, אשר עורר את חשדם וביקשו לבדוק אותו. בשלב זה פתח המחבל בירי לעבר הפקח, אשר נפגע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי איכילוב.

• פיגוע בתל אביב: מחבל פתח בירי לעבר סיירים ורצח את אחד מהם

פקח העירייה נוסף הגיב בנחישות והצליח לנטרל את המחבל. כוחות גדולים של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום והחלו בטיפול בזירה ובסריקות נרחבות באזור.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי הוא "משבח את אנשי הסיירת לביטחון עירוני של עיריית תל אביב על ערנותם וחתירתם למגע, שבכך סיכלו פיגוע חמור בהרבה. כוחות הביטחון שלנו יגיעו חשבון עם כל מבקשי נפשנו".

פיגוע ירי תל אביב חן אמיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד