י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סופו של רוצח

אדם שרצח צעיר חרדי בוושינגטון נמצא מת

האיש שהרג את אריה וולף הי"ד תושב בולטימור בן ה-25, בשנה שעברה, נמצא מת. כך אושר על ידי משטרת וושינגטון הבירה, הוא נמצא מת כמעט שנה לאחר הירי הנורא  

אדם שרצח צעיר חרדי בוושינגטון נמצא מת
רפאל וולף ז"ל והחשוד ברצח צילום: באדיבות המצלם

האיש שירה והרג את אריה וולף הי"ד, תושב בולטימור בן ה-25, בשנה שעברה, נמצא מת, כך דיווחה משטרת וושינגטון הבירה, הוא נמצא מת כמעט שנה לאחר הירי הנורא.

כזכור כפי שדיווחנו, ב-10 באוגוסט בשנה שעברה, אייברי מיילר פתח באש על אריה כשעבד בוושינגטון, אריה נפגע מכדור ומותו נקבע במקום.

בספטמבר 2022, המשטרה קיבלה מידע לפיו מיילר אותר. שוטרים מיהרו למקום והתעמתו עם החשוד בירי כבד, למרות זאת הוא הצליח להימלט. לאחר מכן למרות חיפושים נרחבים המשטרה לא הצליחה למצוא אותו.

אבל אתמול, משטרת וושינגטון הבירה הודיעה כי שרידים שנמצאו מוקדם יותר השנה זוהו לאחרונה באופן חיובי כאלו של אייברי מילר.

אריה וולף שנורה למוות התקין פאנלים סולאריים בבתים בדרום מזרח וושינגטון ונורה למוות באתר העבודה. דובר המשטרה אמר אז כי החוקרים אינם יודעים מה המניע להרג. לדבריו, נראה כי "היורה ניגש וירה מספר כדורים" וכי הבלשים מנסים לגלות אם היה עימות קודם או מחלוקת בין השניים. עדי ראיה אמרו ששמעו חמש יריות ואז ראו את וולף שוכב על המדרכה זמן קצר לאחר שעבד על קופסת חשמל.

ההרוג הי"ד הותיר אחריו את אשתו, מינדי ותינוק בן 6 חודשים, וקהילה שלמה בבולטימור שאבלה יחד עם משפחה וחברים רבים. אביו של אריה הוא אשר וולף. אימו, אליס וולף, היא מנהלת את בית הספר בית יעקב בבולטימור.

 

רצח אריה וולף וושינגטון רצח מחריד בולטימור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד