י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מעצרו הוארך

במשך שנים: המלמד ב'חיידר' חשוד שפגע בתלמידיו

ה'רבה', המתגורר בשכונת נווה יעקב בבירה, חשוד כי פגע בחומרה בכמה מתלמידיו במשך מספר שנים | חלק מהתלונות מדברות על תקיפות חמורות גם בתקופה האחרונה | בית המשפט האריך את מעצרו

במשך שנים: המלמד ב'חיידר' חשוד שפגע בתלמידיו
צללית חרדי, אילוסטרציה צילום: אורי לינץ, פלאש 90

המשטרה עצרה בסוף השבוע מלמד בחיידר בחשד שבמשך שנים פגע בחומרה בכמה מתלמידיו. ה'רבה', שלימד במהלך השנים בתלמוד תורה באחת השכונות בצפון ירושלים, נעצר בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרה באשר למעשיו החמורים, חלקן גם ע"י תלמידים שאותם הוא עדיין מלמד. בית המשפט האריך את מעצרו.

חקירת החשדות לעבירות חמורות, המתנהלת בתחנת שפט של מחוז ירושלים, החלה בעקבות דיווח שהתקבל לאחרונה במשטרה. על פי החשד, החשוד בשנות ה-50 לחייו תושב שכונת נווה יעקב, ביצע את המעשים בתלמידיו הקטינים במספר מקרים שונים ולאורך שנים.

החשוד נעצר ע"י המשטרה במהלך סוף השבוע ומעצרו הוארך בדיון שהתקיים ביום שישי בבית המשפט עד לתאריך 15.8, לטובת המשך החקירה בעניינו ומיצויה. כמו כן, במשטרה נבדק חשד כי ישנם קטינים נוספים שנפגעו ממעשיו של החשוד ונעשות פעולות חקירה לבחינת חשדות אלו.

"משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות חמורות, ובפרט עבירות המבוצעות כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עבריינים באשר הם", מסרה המשטרה.

 

 

עבירות חמורות מעשים חמורים חיידר תלמוד תורה מלמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד