כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הותר לפרסום

דקר למוות והצית את הגופה: זה הנאשם ברצח יאיר חדד ז"ל

הותר לפרסום כי עומר אלפיריון, בן 25 מתל אביב, הוא הנאשם ברצח יאיר חדד ז"ל לפני כחודש בבקעת הירדן | לפי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא דקר את חדד באמצעות חפץ חץ למותו. בהמשך הוביל את גופתו למטע תמרים והצית אותה

דקר למוות והצית את הגופה: זה הנאשם ברצח יאיר חדד ז"ל
עומר אלפיריון צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

עומר אלפיריון, בן 25 מתל אביב, הוא הנאשם ברצח יאיר חדד ז"ל לפני כחודש בבקעת הירדן. כך התיר בית המשפט לפרסום. נגד אליפיריון הוגש בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום בגין רצח חדד תושב רחובות בן 51 מרחובות ואב לשלושה. גופתו של חדד אותרה לפני כחודש במטע תמרים בבקעת הירדן.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוית קודינסקי, לפני כחודש אסף הנאשם את יאיר חדד ז"ל מתחנת הדלק בשדי תרומות בסביבות השעה 11:00 והשניים נסעו דרומה על כביש מס' 90. כעבור זמן קצר פנה הנאשם לכיוון גשר אדם ועצר את הרכב זמן קצר לאחר מכן.


יאיר חדד ז"ל

מספר שעות לאחר מכן דקר הנאשם את חדד ז"ל באמצעות חפץ חץ בגופו ובפניו וגרם למותו. לאחר מכן עזב הנאשם את המקום כשהוא משאיר את גופת המנוח ואת הרכב. בשעות הערב הגיע באופן רגלי לתחנת הדלק "במפגש הבקעה", מילא ג'ריקן בנזין וחזר למקום.

בשלב מסוים הוביל את גופת המנוח למטע תמרים הסמוך לגשר אדם, שפך בנזין על הקרקע ועל מכנסיו של המנוח והצית את גופתו ביחד עם ציוד נוסף שהיה שייך לו. 


מציאת הגופה

מיד לאחר מכן, נסע הנאשם ברכב למתחם החנויות ב"מפגש הבקעה", נטל צינור כיבוי אש שהיה סמוך לאחת החנויות במפגש הבקעה והציף את הרכב ואת תכולתו במים, במשך למעלה משעה. במקביל לכך, השליך הנאשם על הכביש ובסביבת הרכב חפצים שונים מתוך רכבו, שטף את גופו באמצעות הצינור וכן החליף את בגדיו.

כל זאת, במטרה להסתיר שאריות של דמו של המנוח שנותרו ברכב ובכליו וכך לעשות אותם בלתי ניתנים לפיענוח או לזיהוי. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח, הצתה והשמדת ראיה.  

 

רצח יאיר חדד בקעת הירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד