כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ברקע ההסתה הקשה

החוויה של הידוענית עם חרדי בטיסה: "היה חכם ומצחיק"

השפית רותי רוסו מספרת על חוויה חיובית שעברה לצד חרדי במטוס. "זאת הפעם המאה אולי שאני יושבת ליד חרדי בטיסה. אף פעם לא היתה עם זה שום בעיה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע ההסתה הקשה נגד הציבור החרדי כששיאה ביממה האחרונה בעקבות הפרסום ברשת של כתבת חדשות 13 נריה קרוס על כל שנאלצה לעבור מושבים במטוס בגלל דרישת חרדים - פרסום שהתברר ככזב, רותי רוסו, שפית ישראלית בעלת שם מפרסמת ציוץ בטוויטר בו היא כותבת על מפגש מסוג אחר שהיה לה עם חרדי במטוס.

"ישבתי בטיסה לאיטליה ליד גבר חרדי. כיפה שחורה, שמונה ילדים, לא נוגע באוכל של המטוס, בלי סלולרי חכם", מספרת רוסו. "דיברנו כל הדרך על הורות, על רוח ואמונה, על אוכל, על המצב. הוא היה חכם ומצחיק ועזר מאוד לבת שלי במשהו אישי ומפתיע (חרדת טיסות).

היא סיפרה כי "במהלך הטיסה החלפנו מקום, עברתי לחלון, כדי שלא יצטרך לדלג מעלי אם ארדם וירצה לבדוק מה עם הבנים שלו שישבו בשורה אחרת". היא הדגישה: "אני הצעתי. הוא בחיים לא היה מבקש. זאת הפעם המאה אולי שיושבת ליד חרדי בטיסה. אף פעם לא היתה עם זה שום בעיה וגם הפעם לא".

כזכור, שליחת חדשות 13 לארה"ב צייצה אמש (שלישי) כי "חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב. כי אני אישה". היא טענה כי "יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה".

אושיית הרשת דניאל עמרם הצליח להגיע אל אותו נוסע חרדי נגדו טענה קראוס כי ביקש ממנה לזוז ממקומה בגלל "הדרת נשים" ושמע מימנו גרסה שונה לחלוטין.

"מסתבר שהבן שלו היה עם חבר, והם ביקשו יפה אם זה אפשרי שהיא תעבור כיסא כדי שהחבר יוכל לשבת ליד חבר שלו. היא בתגובה התחילה לצעוק מה שגרם לדיילת להזהיר אותה שאם יש כאן בלאגן הם יבטלו את הטיסה".

עמרם צירף וידאו עם השיחה שניהל עם היהודי וכתב: "בכל מקרה תקשיבו לבחור, תגידו לי מה אתם חושבים בתגובות, לכל סיפור יש שני צדדים! ולכל אדם מגיעה זכות התגובה. יצוין שניסיתי לתפוס את נריה שם והיא כבר לא ענתה לי יותר".

 

הסתה נגד חרדים טיסה הדרת נשים הפרדה מגדרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד