ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
'צעדת הפרובוקציה' בבני ברק

החסימות יצומצמו: השיחה של בן גביר עם מפקד המחוז

בן גביר שוחח עם מפקד מחוז תל אביב והנחה אותו לאפשר את חופש התנועה לתושבי בני ברק בזמן שתיערך מחאת הנשים בעיר. הניצב הבהיר לשר כי צירי התנועה החסומים יצומצמו

החסימות יצומצמו: השיחה של בן גביר עם מפקד המחוז
ניצב פרץ עמר//איתמר בן גביר צילום: פלאש90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח אחר הצהריים (חמישי) עם מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, לקראת "צעדת הפרובוקציה" והנחה אותו לאפשר את חופש התנועה לתושבי בני ברק, לצד חופש המחאה.

השר ביקש ממפקד המחוז "לדאוג שיהיו כמה שפחות פרובוקציות מיותרות". ניצב פרץ עמר הבהיר לשר כי צירי התנועה החסומים יצומצמו.

במרחב דן של המשטרה פועלים לצמצם באופן משמעותי את החסימות בבני ברק בזמן צעדת הנשים הערב. גורמים במרחב הבהירו שיפעלו להוריד למינימום את הפגיעה בשגרת החיים של התושבים. עם זאת, ההבנה היא שעימות כזה או אחר ייתן לגיטימציה למארגנים ועשוי לגרום להימשכות המחאה. 

במשטרה נוטים שלא לאשר את צעדת הנשים בלב בני ברק: "חשש אמיתי לשלום הציבור" | פרסום ראשון

מתיחות שיא לקראת הפגנת הנשים בבני ברק, רחובות ייחסמו

כפי שדווח אמש, מתיחות שיא נרשמת בעיר התורה והחסידות לקראת צעדת הנשים המתריסה שצפויה להיערך היום. תושבים רבים בעיר זועמים על חסימות הצירים המתוכננות. במשטרה נערכים בכוחות גדולים לקראת המחאה מחשש לעימותים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', המשטרה סירבה לבקשת המארגנים לקיים את הצעדה ברחובות המרכזיים ותאפשר את קיומה בפאתי העיר.

גורמים בעיר ובמשטרה סברו כי צעדה כזו בלב העיר החרדית, עלולה להוביל לחיכוך שיגרום לעימותים משמעותיים עם התושבים. יחד עם זאת, על רקע המתיחות בעיר, במשטרה חוששים מעימותים שיפרצו.

 

 

חדשות בני ברק הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד