ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הותר לפרסום

הפיגוע ב-443: לוחם צה"ל נהרג, חייל נוסף במצב קשה

הותר לפרסום כי לוחם צה"ל נהרג בפיגוע הדריסה שאירע הבוקר סמוך למחסום מכבים | המחבל החזיק בהיתר עבודה בישראל | הוא הבחין בלוחמים צועדים עם הפנים לכיוון המחסום, דרס אותם ופגע בשני צעירים שנסעו בכביש | רה"מ יקיים הערב הערכת מצב ביטחונית בתל אביב

הפיגוע ב-443: לוחם צה"ל נהרג, חייל נוסף במצב קשה
הפיגוע במחסום מכבים צילום: דוברות זק"א

לוחם צה"ל נרצח בפיגוע הדריסה שאירע הבוקר (חמישי) סמוך למחסום מכבים בכביש 443, כך הותר לפרסום. דובר צה"ל מסר כי הודעה נמסרה למשפחתו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", נאמר בהודעת הצבא.

בנוסף, בפיגוע נפצעו לוחם צה"ל באורח קשה ושני לוחמים נוספים באורח קל, הלוחמים פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחותיהם עודכנו.

בשל הפיגועים האחרונים, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הערב הערכת מצב ביטחונית בקריה בתל אביב יחד עם ראשי מערכת הביטחון.

בפיגוע הדריסה נפגעו שישה בני אדם. מותו של הלוחם, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נקבע בבית החולים. המחבל, עבד א-ראזק פאיז, בן 41 מהכפר דיר עמאר, הצליח להמלט למעבר חשמונאים שם נוטרל ע"י מאבטחים.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל החזיק בהיתר עבודה בישראל. במהלך נסיעה על כביש 443 הבחין בלוחמים צועדים כאשר פניהם מופנים לכיוון המחסום, דרס אותם ופגע בשני צעירים נוספים שנסעו בכביש. בנוסף, נער פלסטיני נפצע באורח קל.

במשרד הביטחון, האחראים על המעברים, ציינו כי המחבל שביצע את הפיגוע במעבר מכבים נמלט בנסיעה לכיוון מעבר חשמונאים. מאבטחי רשות המעברים של משרד הביטחון במעבר נערכו בעקבות מידע שקיבלו מצה"ל, זיהו את המחבל וניטרלו אותו. לא היו נפגעים נוספים. מעבר חשמונאים נסגר לשני הכיוונים.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד