כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זעם על הארכת המעצר

חרדים קיצונים מחו בגאולה וחסמו את הכביש

עשרות חרדים קיצונים מחו הערב ברחוב יחזקאל בירושלים על הארכת מעצרם של שני תושבי בית שמש שנעצרו בלילה שבין חמישי לשישי בגין השחתת שלטי בחירות בעירם. המשטרה הוקפצה לשכונת גאולה כדי להשיב את הסדר

חרדים קיצונים מחו בגאולה וחסמו את הכביש
מחאה בגאולה צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

בעקבות הארכת מעצרם מוקדם יותר היום, של שני חרדים תושבי בית שמש החשודים בתקיפה ובהשחתת שלטי בחירות של ראש העיר עליזה בלוך, עשרות מפגינים חרדים קיצוניים יצאו הערב (ראשון) להפגנת מחאה בשכונת גאולה בירושלים, וחסמו את מעבר אוטובוסים ברחוב יחזקאל בשכונה.

כוחות משטרה נמצאים במקום ומנסים לפזר את המוחים.

כזכור, בלילה שבין חמישי לשישי עצרה המשטרה שלושה חשודים תושבי בית שמש, זאת במסגרת חקירת מקרים שונים שאירעו לאחרונה בעיר. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש וביום שישי בית המשפט האריך את מעצרם.

שניים מהעצורים, תושבי בית שמש בשנות ה-30 לחייהם, מעורבים על פי החשד בשבועות האחרונים בהשחתת שלטי חוצות של ראש העיר עליזה בלוך בשכונת רמת בית שמש ג', הפרת סדר ותקיפת יושבי רכב על רקע כניסתם בשוגג לשכונתם והפרעה לשוטרים שהוזעקו למקום לבצע את תפקידם, איומים כלפי בית עסק וגרימת נזק במקום.

השחתת שלט חוצות בעיר. צילום: דוברות המשטרה.

חשוד שלישי, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו, נעצר בליל שישי לאחר שהפר סדר במהלך הפגנה לא חוקית בשכונת רמה ד' בעיר. גם לאחר שניתנה הוראת פיזור על ידי המשטרה, סרב החשוד להישמע להנחיות והתיישב במקום. כמו כן, על פי החשד הוא מעורב במספר מקרים נוספים של איומים וגרימת נזק לבית עסק בעיר.

הארכת מעצר חרדים קיצונים בית שמש שכונת גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד