ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
זה מה שסיפר בחקירה

לחץ על הגז במקום על הברקס: שוחרר הנהג שדרס מפגינים באיילון

הנהג שוחרר לביתו בתום חקירה לאחר שטען כי לחץ על דוושת הגז בשוגג וכי לא התכוון לפגוע במפגינים | בדריסה, סמוך למחלף ההלכה בנתיבי איילון, נפגעו מספר בני אדם, אך רק מפגינה אחת פונתה לבית החולים

לחץ על הגז במקום על הברקס: שוחרר הנהג שדרס מפגינים באיילון
דריסת מפגינים באיילון דרום צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

המשטרה שחררה הבוקר (ראשון) בתום חקירה את נהג הרכב שדרס אתמול מפגינים מתנגדי הרפרומה המשפטית בעת שחסמו את נתיבי איילון.

בחקירתו סיפר הנהג כי לא התכוון לדרוס את המפגינים, אלא לחץ בתיעוד על דוושת הגז במקום על הברקס. במשטרה קיבלו את גרסתו. תיעודים מהתקרית, שיראעה סמוך למחלף ההלכה לכיוון דרום, חיזקו את גרסתו של הנהג.

אתמול, כזכור, נפצעו מספר מפגינים במהלך חסימה בנתיבי איילון בתל אביב. המפגינים ירדו אל הכביש לאחר שהפגינו סמוך לבתיהם של השר יצחק וסרלאוף ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה.
בתיעוד נראה הרכב הדורס נחסם על ידי המפגינים ולפתע מאיץ ופוגע בכמה מהם.

הנהג נעצר על ידי המוחים ועוכב לחקירה על ידי המשטרה. ארגון מד"א מסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב צעירה כבת 25 במצב קל עם חבלה קלה ברגל.

ב'כוח קפלן', הגוף המרכז את המחאות נגד הרפורמה המשפטית, האשימו את נתניהו באירוע הדריסה. "ההסתה של נתניהו מחלחלת ומביאה לנפגעים. מכונת הרעל שלו עובדת על טורבו בשעות האחרונות ומביאה לאירוע דריסה. הדם על ידיו של נתניהו", מסר 'כח קפלן'.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לאירוע הדריסה באיילון: "ראש הממשלה מגנה בחריפות כל צורה של אלימות, קורא לכולם לפעול באיפוק ולשמור על החוק".

הרפורמה המשפטית תאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד