כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יעשה קאמבק?

מול בלוך וגרינברג: המועמד של ש"ס לראשות העיר בית שמש - משה אבוטבול

המפלגה הודיעה כי תעמיד את סגן השר משה אבוטבול, שכיהן בעבר בתפקיד ראש העיר, מול עליזה בלוך ומועמד 'דגל' שמוליק גרינברג | "שימש במשך עשור כראש עיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית", מסרה המפלגה | המהלך מגיע שעות אחרי הדברים החריפים של דרעי נגד 'דגל'

משה אבוטבול
משה אבוטבול צילום: דני שם טוב / נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת

מפלגת ש"ס הודיעה הערב (ראשון) כי חבר הכנסת משה אבוטבול יהיה מועמד המפלגה לראשות העיר בית שמש. אבוטבול, המשמש כיום כסגן שר החקלאות, כיהן בתפקיד ראש עיריית בית שמש בין השנים 2008 ל-2018, אז הפסיד לעליזה בלוך.

בהודעת המפלגה נאמר כי "במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום בנוכחות שרי וח"כי התנועה, הודיעו בש"ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר הרב משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש".

"הרב אבוטבול הוא הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר בית שמש, אשר שימש במשך עשור כראש העיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית בעיר ופריחת מוסדות התורה, וזוכה לאהדה רחבה מצד כלל החוגים והקהילות בעיר", אמרו במפלגה.

אבוטבול צפוי להתמודד מול ראש העיר המכהנת עליזה בלוך ושמוליק גרינברג. בש"ס הודיעו על התמודדותו של אבוטבול, ימים ספורים לאחר הודעת שלומי אמונים ובעלז על תמיכה בגרינברג, וברקע המאבק בין דרעי ל'דגל התורה' בשל התמיכה בשרוליק פרוש לראשות עיריית אלעד.

היום הגיע דרעי לאלעד במסגרת קמפיין הבחירות של מועמד המפלגה לראשות העיר יהודה בוטבול, לאחר ש'בדגל התורה' הודיעו על תמיכה בראש בפרוש, בניגוד לסיכום שנחתם במערכת הבחירות הקודמת בעיר בין המפלגות.

"היה פה הסכם חתום וברור שנחתם עם גדולי ישראל", תקף יו"ר ש"ס במהלך ישיבת הסיעה שקיים בעיר עם חברי הכנסת ושרי המפלגה. "הפרת ההסכם זה תקדים מסוכן שישליך למשך שנים קדימה. זה חילול ה'! ואני לא רוצה להשתמש במילים יותר קשות", הוסיף דרעי.

גורמים ב'דגל התורה' אמרו במפלגה "לא מתרגשים" מהמתקפה של יו"ר ש"ס. "אריה דרעי משדר לחץ", אומר גורם במפלגה.

ב'דגל' סבורים שהמתקפות של דרעי עשויות לסייע למועמד שלומי למועמד שלומי אמונים שרוליק פרוש. במפלגה הליטאית יש מי שטוען כי "המלחמה" שפתח דרעי נגד דגל התורה דווקא תביא לאיחוד השורות ותצרף קהלים נוספים בעיר, גם כאלו שהיו נגד הפרת ההסכם עם ש"ס.

"חילול ה' זה שיו"ר מפלגה משתלח בשפה בוטה נגד החלטת גדולי ישראל, לא היה כדבר הזה", הגיב בכיר הדגל התורה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

בית שמש בחירות מוניציפליות 2023 משה אבוטבול ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד