כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"בן דוד שלי נפטר"

השגריר, דובר צה"ל ומגיש הטלוויזיה סופדים לגראוכר

הרשתות החברתיות מלאות בדברי הספד והבעת כאב על לכתו של הזמר אהוב והנערץ דדי גראוכר ז"ל. בד בבד נחשף כי השגריר הבכיר לשעבר הינו בן דודו, וגם שגראוכר היה חברם הקרוב של דובר צה"ל לשעבר ושל מגיש הטלוויזיה הוותיק

השגריר, דובר צה"ל ומגיש הטלוויזיה סופדים לגראוכר

ר' דדי גראוכר ז"ל שהלך לעולמו אמש בגיל 62, לא היה רק זמר, אלא גם איש עסקים, איש חסד בגופו ובממונו, מה שהביא אותו להיות ידידם של מפורסמים רבים בכל התחומים.

שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר, דיוויד פרידמן ספד הלילה לבן דודו וכתב: "נשבר לי הלב שזה עתה נודע לי שבן דוד שלי, דדי גראוכר, נפטר בישראל. דדי היה אחד הזמרים המוכשרים והמצליחים בישראל והיה "בעל חסד" בסדר גודל עצום. רובם לעולם לא יידעו על כל מעשי החסד שלו. תמי ואני וכל משפחתנו שולחים את תנחומינו העמוקים למלכה ולילדיה ולנכדיה היפים. יהי רצון שכולכם תתנחמו בזכרונות חייו יוצאי הדופן של דדי".

דיוויד פרידמן | צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90.

מגיש הטלוויזיה הוותיק יעקב אילון, כיום בערוץ 'כנסת', כתב: "נעצב מאוד על פטירתו של חברי הקרוב דדי גראוכר. אין מספיק מילים כאן לתאר את מעשיו ותרומתו האנושית. חבר טוב למעלה משני עשורים ושביב של תקווה בימים טרופים אלה. יש לו הרבה יותר בכף הזכות. יהי זכרו ברוך".

גם דובר צה"ל לשעבר, תא"ל אבי בניהו ספד לגראוכר וכתב: "כואב את לכתו בטרם עת של חברי דדי גראוכר ז"ל. הכרנו כשהייתי יועץ שר הביטחון ותמיד בשיחותינו החודשיים , חרף ההבדלים בהשקפות הפוליטיות, חיפשנו את המשותף והמאחד. ומצאנו. דדי, ״נעים זמירות ישראל״ כפי שכיניתי אותו היה אדם גדול ואוהב אדם שכולו לב ענק. תנחומיי למשפחה. יהי זכרו ברוך".

סגנית שר האוצר, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, התייחסה גם היא לפטירתו וכתבה: "דדי גראוכר ז"ל היה איש מיוחד ומוכשר שהשתמש ביכולות שלו לעשות לאנשים טוב. אני עצובה על פטירתו. אדם נפלא שעזר לכולם ונתן מעצמו למען הכלל ללא הפסקה. הוא סבל מאוד והזכדך בייסורים. יהי זכרו ברוך".

אמש ספדו לו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו וכן ראש העיר ירושלים משה ליאון שסיפרו על הקשר הקרוב שהיה להם עם המנוח.

דדי גראוכר דיוויד פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד