כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא נשתוק על אפליה"

צפי לפקקי ענק: הפלג יפגין בעקבות מעצר הבחור מפוניבז'

בעקבות מעצר תלמיד הישיבה: בפלג הירושלמי החליטו - בשעה 16:30 יתקיימו הפגנות בירושלים, בני ברק וראש פינה. בהמשך צפויות ההפגנות להתרחב למוקדים נוספים | הפלג: "ההפגנות יתועדו מכל עבריהן. לא נשתוק על אפליה בין דם לדם, ונגיב בהתאם אם ניתקל בטיפול משטרתי שלא היה קורה בקפלן"

צפי לפקקי ענק: הפלג יפגין בעקבות מעצר הבחור מפוניבז'
מחאת הפלג בכביש 4 צילום: ישי ירושלמי

הפלג הירושלמי הודיע כי יפגין היום (רביעי) במספר מוקדים בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבת פוניבז' שנעצר הלילה. ב'פלג' שומרים בדיסקרטיות על מיקומי המחאות כדי לא לאפשר למשטרה להיערך הערכה היא כי המחאות יתקיימו בכביש 4 באזור בני ברק ובאזור הכניסה לירושלים. יחד עם זאת "מובטחות הפתעות", אמר גורם בפלג הירושלמי.

"לאור מעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה, הורה רבינו מרן רה"י הגאון רבי אשר דויטש שליט"א לצאת להפגין ולהרעיש עולם ומלואו על מעצר תלמיד הישיבה שלא התייצב בלשכת הגיוס כמחאה נגד חוק הגיוס", נאמר בהודעת הוועדה להצלת עולם התורה.

ההפגנות מתוכננות להתקיים בשעה 16:30 בשלושה מוקדים מרכזיים: ירושלים, בני ברק וראש פינה, כאשר בהמשך צפויות ההפגנות להתרחב למוקדים נוספים.

מהמחלקה המשפטית של הוועדה להצלת עולם התורה נמסר: "ההפגנות יתועדו מכל עבריהן. לא נשתוק על אפליה בין דם לדם, ונגיב בהתאם אם ניתקל בטיפול משטרתי שלא היה קורה בקפלן".

כפי שדווח מוקדם יותר, 'הפלג הירושלמי' יצא את למחאות בעקבות מעצרו תלמיד ישיבה שלא התייצב בלשכת הגיוס כהוראת רבותיו. העצור, שמעון גוזלן, תלמיד ישיבת פוניבז' בן 23, עוכב לאחר שבבדיקה שגרתית של המשטרה בדרכו למירון התגלה כעריק.

 

 

הפלג הירושלמי הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד