י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הבחירות הסוערות באלעד

תמיכה מפתיעה בפרוש: "מתפלל שתמשיך להיות ראש העיר" | האזינו

אחרי התמיכה מהגאון רבי יצחק רצאבי, הגאון המקובל הרב יפת טיירי, מחשובי רבני קהילות תימן, אמר לישראל פרוש: "מתפלל שתמשיך להיות ראש העיר אלעד" | אמש: ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז פרסם גם הוא מכתב תמיכה בראש העיר | כל הפרטים

תמיכה מפתיעה בפרוש: "מתפלל שתמשיך להיות ראש העיר" | האזינו
הרב טיירי ופרוש צילום: פלאש 90

הבחירות הסוערות באלעד: הגאון המקובל הרב יפת טיירי שליט"א, מחשובי רבני קהילות תימן, התקשר לראש העיר ישראל פרוש המתמודד מול מועמד ש"ס יהודה בוטבול - ואמר לו כי הוא מתפלל שימשיך לקדנציה נוספת.

הרב טיירי אמר לפרוש כי הוא נמצא על ציונו של רבי מרדכי שרעבי זיע"א, והוסיף כי "אני מתפלל ששרוליק פרוש ימשיך להיות ראש העיר". "תעשה ותצליח", סיים הרב את השיחה.

שיחה זו מצטרפת לקריאת הקודש שפרסם הגאון רבי יצחק רצאבי שליט"א, בקריאה להצביע עבור סיעת יש"י בראשותו של ברק צברי, ו"לראשות העיר להצביע להרב ישראל פרוש הי"ו שפעל רבות לאחדות בין הקהילות ולקידום העיר במקצועיות, בגשמיות וברוחניות. וידיו רב לו בעשיה הציבורית".

כמו כן, קרא הרב רצאבי להגיע לאחדות בין קהילות יוצאי תימן, וכותב כי "אל תתנו חלילה לאש המחלוקת לחלחל לקהילתנו הקדושה, כי יש בכך מצוה גדולה לתורה ולתעודה ולתועלת רבה להרים קרן עדתנו הקדושה בכלל ובפרט".

נזכיר כי ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, פרסם גם הוא מכתב תמיכה בראש העיר אלעד ישראל פרוש, לקראת הבחירות הקרובות.

במכתבו, שיבח הגר"מ מאזוז את פעולותיו הרבות של פרוש למען כלל תושבי העיר, ספרדים ואשכנזים, בפיתוח העיר ושגשוגה ובהקצאת בתי הכנסת למגוון הקהילות בעיר.

"באתי בזה לחזק את ידיך לקראת הבחירות הקרובות לקרוא לכלל תושבי העיר לפעול ולחזק להמשך פעילותך הלאה לטובת העיר ותושביה", כתב הרב מאזוז. ראש הישיבה מסיים את מכתבו ומברך את פרוש: "תעלה מעלה מעלה ותשרה הברכה בכל מעשי ידיך".

 

 

 

 

בחירות מוניציפליות 2023 אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד