כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מתחרה מול טסלה

סינית חדשה בישראל. המחירים בשמיים

ניאו (NIO) חושפת את הדגמים שייובאו לארץ וגם כמה הם יעלו. כך, לפי היבואנית הדגמים הראשונים שיגיעו לישראל יהיו 5 ET, 7 ET ו-8 ES. הדגם הראשון של ניאו הוא כאמור 5 ET, מכונית משפחתית שבעולם מתחרה מול טסלה 3 המוכרת היטב בישראל

סינית חדשה בישראל. המחירים בשמיים
ניאו ET5 לצד דגמים נוספים של היצרן יגיעו ארצה באמצעות דלק מוטורס צילום: NIO

לפני מספר חודשים בישרנו כאן על הגעתו של רכב חשמלי חדש לישראל: ניאו (NIO) שמכוניותיה ייובאו לארץ על ידי דלק מוטורס ביבוא עקיף. וכעת היבואנית חושפת את הדגמים שייובאו לארץ וגם כמה הם יעלו. כך, לפי היבואנית הדגמים הראשונים שיגיעו לישראל יהיו 5 ET, 7 ET ו-8 ES.

הדגם הראשון של ניאו הוא כאמור 5 ET, מכונית משפחתית שבעולם מתחרה מול טסלה 3 המוכרת היטב בישראל. לפי המפרטים של ניאו, ה-5 ET משתרע על אורך של 4,790 מילימטרים, כלומר הוא מעט גדול מטסלה 3. ה-5 ET ייובא לישראל בגרסה בעלת הנעה כפולה שמנועיה מפיקים 489 כוחות סוס, אבל מה שמעניין הוא שהבחירה בין הגרסאות של הדגם הזה אינה של גרסאות מנוע אלא של גרסאות סוללה: ה-5 ET תשווק בישראל עם סוללת 75 קילוואט/שעה (טווח רשמי 450 קילומטרים) או עם סוללת 100 קילוואט/שעה (טווח רשמי 590 קילומטרים).

מחירו של דגם זה מתחיל ב-344,000 שקל לסוללה הבסיסית ומגיע עד 415,000 שקל לגרסת הסוללה הבכירה. אבל מה שיותר מעניין הוא שהיבואנית מתכננת להציע בישראל את מה שפעם היה בישראל נפוץ: מרכז להחלפת סוללה של רכב חשמלי. למי שזוכר, בטר פלייס שמזמן אינה קיימת הציעה פעם מרכזים כאלה, בהם נכנסים הלקוחות עם סוללה ריקה ויוצאים אחרי כמה דקות כשהם מוכנים להמשיך בנסיעה עם סוללה טעונה. דלק מוטורס מתכוונת להציע את השירות הזה בעתיד גם ללקוחות של ניאו.

לצד המשפחתית של ניאו מוצע דגם מנהלים ששמו הוא 7 ET. הדגם הזה גדול משמעותית ומשתרע על אורך של 5,100 מילימטרים. גם כאן ההנעה כפולה אבל ההספק הוא 653 כוחות סוס שמאפשרים לה לזנק ל-100 קילומטרים לשעה תוך 3.8 שניות, למי שמעוניין בפעלולים כאלה. טווח הנסיעה הרשמי הוא 580 קילומטרים והמחיר הרשמי הוא 499,999 שקל.

כמובן, אי אפשר בלי רכב כביש שטח או ג'יפון כפי שאוהבים לומר: 8 ES שיעלה 465,000 שקל הוא רכב גדול למדי שמשתרע לאורך של 5,022 מילימטרים. ההנעה כפולה וההספק הוא 534 כוחות סוס. טווח הנסיעה הרשמי הוא 466 קילומטרים. אנו עדיין ממתינים לרכב חשמלי עממי עם יכולת ראויה ומחיר שווה לכל נפש כדי להביא בשורה של ממש.

 

טסלה רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד