כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיכול דרמטי

מקורבו של מוחמד דף: בכיר החמאס חוסל | תיעוד

ישראל חיסלה בעזה את אחד מבכירי ארגון הטרור חמאס אשר שימש כמפקד חטיבת מחנות המרכז של רצועת עזה | הבכיר, איימן נופל, נחשב לאחד מחמשת הבכירים ביותר בארגון

מקורבו של מוחמד דף: בכיר החמאס חוסל | תיעוד
איימן נופל צילום: רשתות ערביות

היום ה-11 למלחמה: צה"ל ושב"כ חיסלו היום (שלישי) את בכיר ארגון החמאס איימן נופל. נופל, שנחשב לאחד מחמשת הבכירים ביותר בארגון, חוסל מהאוויר על ידי מטוסי קרב של צה"ל.

נופל שימש כמפקד החטיבה מרכזית בגדודי אל-קסאם - הזרוע הצבאית של חמאס. הוא חוסל בתקיפת חיל האוויר במחנה בורייג' שבמרכז רצועת עזה. ככל הידוע, מדובר באיש חמאס הבכיר ביותר שחוסל ע"י צה"ל מאז החלה מלחמת חרבות ברזל.

בהודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ נאמר כי מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית משותפת עם שב"כ, "חיסלו את אחד מבכירי ארגון הטרור חמאס, אימן נופל, אשר שימש כמפקד חטיבת מחנות המרכז של חמאס ברצועת עזה, וכראש המודיעין הצבאי של חמאס לשעבר".

מתוקף תפקידיו, כך לפי צה"ל ושב"כ, הכווין נופל מתווי טרור התקפיים רבים נגד ישראל וכוחות הביטחון, והכווין את יעדי הירי הרקטי של חמאס, תוך הכוונה ייעודית אזורים מאוכלסים באזרחים בלתי מעורבים.

בעברו, עסק בייצור ופיתוח אמצעי לחימה, קידם והיה שותף לפיגועים רבים, ואף היה שותף בתכנון חטיפתו של גלעד שליט. נופל היה מהבכירים הדומיננטיים ביותר בארגון, והיה מקורב למוחמד דף.

מלחמת חרבות ברזל חמאס צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד