כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ישראל במלחמה

בן גביר מחלק נשק בערים החרדיות: "לחרדים זכות להגן על עצמם"

המשרד לביטחון לאומי מחלק בימים האחרונים, על רקע המלחמה, כלי נשק בערים החרדיות | השר בן גביר הגיע היום לבני ברק לטקס פתיחת כיתת הכוננות בעיר, שתפעל תחת המשטרה: "האחים שלנו החרדים זכאים לשאת בנשק ולהגן על עצמם"

בן גביר מחלק נשק בערים החרדיות: "לחרדים זכות להגן על עצמם"
חלוקת נשק בבני ברק צילום: בחדרי חרדים

המשרד לביטחון לאומי ממשיך בחלוקת כלי הנשק לכיתות הכוננות ברחבי הארץ, כלקח מאירועי מתקפת הפתע בשמחת תורה. עד כה חולקו על ידי המשרד 4,000 כלי נשק ברחבי הארץ. לפי גורמים במשרד לביטחון לאומי, היעד הוא 15,000 כלי נשק  שיחולקו כבר בשבועיים הקרובים.

השר בן גביר ממקד בימים אלו את חלוקת כלי הנשק בערים החרדיות. אחרי שאמש חולקו נשקים באלעד, היום, בטקס בתחנת המשטרה בבני ברק, חולקו רובים לחברי כיתת הכוננות החדשה שהוקמה בעיר.

"מאז שמחת תורה אני עסוק בלחלק נשק שמציל חיים", אמר בן גביר ל'בחדרי חרדים'. "כמובן שהאחים שלנו החרדים זכאים לשאת בנשק ולהגן על עצמם", מוסיף השר.


"יש כל מני רעשי רקע של אנשים ציניים. הלכה למעשה אנשים מקבלים נשק. אחרי שאשים יוכשרו, ברחובות בני ברק ואלעד ישאו נשק, בעצם בכל עיר חרדית ובכל עיר ברחבי הארץ", מוסיף השר. "הייתה טעות היסטורית בזמנו של הדרג הפוליטי ושל דרגים נוספים  שהחליטו להוציא את כיתות הכוננות. אנחנו עכשיו מתקנים את הטעות הזו".

על הטענות שחלוקת הנשק עשויה להוביל לירי דו צדדי ופגיעה בחפים מפשע, אומר בן גביר ל'בחדרי חרדים': "במשך התשעה חודשים האחרונים זו הייתה המדיניות שלי - לחלק כמב שיותר כלי נשק. היום זה לא זמן לסיכונים, והיום מבינים  שהמדיניות הזו לחלק נשק היתה נכונה. במקומות שהיה נשק והיו כתות כוננות הרסון היה קטן יותר".

 

 

 

מלחמת חרבות ברזל נשק כלי נשק איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד