כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
השיב לעיתונאים

גלנט בהצהרה: לנגד עינינו מטרה אחת - לנצח במלחמה

שר הביטחון יואב גלנט, העניק הערב סקירה ביטחונית לציבור על ביום ה-20 למלחמה. בסיום דבריו, השיב השר גלנט לשאלות הכתבים | "התמרון יגיע - לא ירחק היום וזה יקרה", אמר שר הביטחון

גלנט בהצהרה: לנגד עינינו מטרה אחת - לנצח במלחמה
השר יואב גלנט בהצהרה צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון יואב גלנט נשא הערב הצהרה לתקשורת כשבסיומה השיב לשאלות העיתונאים. בפתח דבריו אמר: "זו מלחמה על הבית ואנחנו ננצח בה, זה או אנחנו או הם". גלנט אומר כי "ההתקפה פוגעת בבונקרים ובמנהרות, המלחמה היא מדויקת קטלנית ועצימה. חובתי להביא לכך שננצח". על הכניסה הקרקעית אמר: "התמרון יגיע - לא ירחק היום וזה יקרה".

"ב-7 באוקטובר חמאס פתח במלחמה כנגד אזרחי ישראל, כנגד ילדים קטנים, נשים וניצולי שואה. מלחמה כנגד יישובים אזרחיים, מלחמה של רצח, חטיפה וביזה. זו מלחמה שמיועדת על מנת להרתיע אותנו ולשלול את הרצון של אזרחי ישראל לחיות פה. ואנחנו ננצח במלחמה הזו. אני יודע את זה כי ראיתי את החיילים והאזרחים נלחמים".

לדברי גלנט, "זוהי חובתי כמי שאחראי על הביטחון לכך שננצח במלחמה, כדי שאזרחי ישראל יוכלו לחיות כאן בשקט ובשלווה כפי שמגיע להם. אנחנו מייצרים את התנאים להמשך המערכה. יגיעו גם שלבים נוספים ואנחנו ננצח אותם". 
 
"במערכה הזו קרה דבר נוסף שלא ראינו מעולם: יש לנו למעלה מ-200 שבויים ונעדרים. איבדנו כ-1400 אזרחים וחיילים בקרב. כאבא, כסבא וכבן לניצולי שואה אני מבין וכואב את המחיר הקשה מאוד. אני נחוש, יחד עם מערכת הביטחון כולה, לעשות כל מאמץ על מנת להשיב את החטופים למשפחותיהם. זו חובה עליונה שלי לצד המאמץ של ניצחון מוחלט במלחמה. אירוע כזה לא קרה למדינת ישראל ב-75 שנות קיומה. מה שיקרה ב-75 השנים הבאות תלוי במידה רבה בהישג שננחל בקרב הזה. לכן, אין לנו ברירה: אנחנו ננצח כי אין שום אפשרות אחרת".
מלחמת חרבות ברזל יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד