ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
האיראנים צופים בחדשות בישראל

המשטר האיראני החמיר את המעקב על אנשי הקהילה היהודית

בקהילה היהודית באיראן זועמים על פובליציסטים בישראל שמדברים על מצב היהודים שם, וגורמים נזק נוראי ליהודים שם. קהילה היהודית איראן הורידה פרופיל בכל מה קשור לקשר עם קרובי משפחה בישראל

המשטר האיראני החמיר את המעקב על אנשי הקהילה היהודית
יהודי איראן בהפגנה צילום: באדיבות המצלם

גורמים בקהילה היהודית באיראן אומרים ל'כאן חדשות' כי המשטר האיראני החמיר את המעקב והפיקוח על אנשי הקהילה בצל מה שהם מכנים "התבטאויות של גורמים ישראליים בתקשורת כאן שמלגלגים על איראן בעקבות המלחמה בעזה".

רועי קייס דיווח כי המשטר באיראן לא מפספס את הדיווחים בישראל. בנוסף הקהילה היהודית איראן הורידה פרופיל בכל מה קשור לקשר עם קרובי משפחה בישראל, בהנחיית השלטונות.

כזכור בימים האחרונים אנשי הקהילה היהודית באיראן יצאו להפגין נגד ישראל ולמען תושבי עזה גם בטהראן וגם בעוד מקומות ברחבי איראן, ככל הנראה בלחץ מצד השלטונות. לאחר שמקומיים חיללו את הקבר של מרדכי ואסתר בעיר המדאן במערב איראן במחאה על המלחמה בעזה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים בקהילה היהודית באיראן זועמים על פובליציסטים בישראל שמדברים על מצב היהודים שם, וגורמים נזק נוראי ליהודים שם, המשטר צופה ורואה את כל ההודעות והדיווחים בטלוויזיה הישראלית, והחמיר את המעקב והפיקוח על היהודים. בקהילה היהודית פונים לפובלציסטים בישראל, שיהיו אחראים ולא יסכנו את חייהם.



מלחמת חרבות ברזל איראן חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד