כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גם דן חלוץ השתתף

זעם על ההפגנה נגד נתניהו: "משודרת בלייב בערוצי החמאס"

"טיפ: אם ההפגנה שלך משודרת בלייב בערוצי החמאס וזוכה לאזכור בערוצי החמאס - כנראה שהיא טובה לחמאס ורעה למדינה. אני מדבר גם אליך, דן חלוץ". כתב עמית סגל בתגובה. עיתונאים, ח"כים ואנשי תקשורת הגיבו ותקפו

זעם על ההפגנה נגד נתניהו: "משודרת בלייב בערוצי החמאס"
המחאה נגד נתניהו בירושלים צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ביקורת חריפה נשמעת בשעות האחרונות כלפי המפגינים הקיצוניים אמש מחוץ לבית משפחת נתניהו ברחוב עזה בירושלים. שם נשמעו קריאות מחרידות כמו "העם לא שוכח שביבי הוא רוצח" וגם, "שותף של החמאס". כאשר במקום נוכח גם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שהגיע לעודד את המפגינים.

כלי התקשורת הפועלים בשירות ארגוני הטרור בעזה ובמעוזים נוספים בעולם, הדהדו תיעודים מהמחאה, תירגמו את הסיסמאות שהופרחו בה ושמחו לאיד על השסע והפילוג בעם בעת מלחמה שבה נרצחו מכל גווני הקשת, ימנים ושמאלנים, דתיים וחילונים.

הפרשן הפוליטי עמית סגל כתב: "טיפ: אם ההפגנה שלך משודרת בלייב בערוצי החמאס וזוכה לאזכור בערוצי החמאס - כנראה שהיא טובה לחמאס ורעה למדינה. אני מדבר גם אליך, דן חלוץ".

חברו לערוץ, המגיש עופר חדד כתב: "הרמטכ"ל לשעבר חלוץ תועד הערב לצד קבוצה שדורשת חילופי שלטון בזמן לחימה. די נדהמתי. באופן אישי חושב שכולם ילכו ברצותם או שלא ביום שאחרי. אבל רמטכל שמכר את תיק המניות שלו שעות אחרי שחייליו נחטפו ללבנון אשכרה מרשה לעצמו להסתובב ברחובה של עיר בעיצומה של מלחמה ולהטיף?".

איש התקשורת והקומיקאי בדימוס, שי גולדשטיין הגיב וכתב: "ערוצי חמאס שמחים לדווח על ההפגנות מול בית רוה"מ. קשה להם בעזה כרגע אז הם שואבים קצת עידוד מהפילוג בישראל... בעצם זו הפגנה הומניטרית לעידוד הפלסטינים".

גם חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית', תקף ואמר: "הפגנה נגד הממשלה בשעת מלחמה היא לא לגיטימית! היא פוגעת בכוחות הלוחמים בקרב בכך שמעלה את המורל והמוטיבציה של האויב. שעוקב מקרוב. היא גם פוגעת בכוחות המשטרה שנמצאים שם במקום לתת מענה למאות ההתראות שקיימות ולעסוק בבט״ש. כל מי שאוהב את המדינה הזו ואת חייליה, חדלו. אנחנו במלחמה".

חברת הכנסת טלי גוטליב מ'הליכוד' כתבה ברשת X: "מי שמפגין כשחיילנו במלחמה על המשך קיומנו פוגע בחוסנינו ובמורל חיילנו הגיבורים. מלחמת העצמאות הזו חוצה מפה פוליטית והיא חשובה להמשך חיינו בבטחון במד"י. כל הפגנה מתפרשת בחמאס כחולשה ומסכנת את סיכוי השבת חטופינו. צה״ל בשיא הלחימה. 4 חיילים הרוגים השבת הי״ד. רק באחדות ננצח!".

הפגנה ירושלים רחוב עזה בנימין נתניהו חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד