ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תת אנושיות

עובדת משרד החוץ הצרפתי תועדה תולשת תמונות חטופים ישראלים

עובדת משרד החוץ הצרפתי תועדה תולשת תמונות של חטופים ישראלים שנתלו ברחובות פריז. עוברי אורח צעקו עליה, והיא השיבה: "ישראל רוצחים". שרת החוץ הצרפתית גינתה בחריפות את המעשה והודיעה כי תגיש תלונה

עובדת משרד החוץ הצרפתי תועדה תולשת תמונות חטופים ישראלים
כיכר בני הערובה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בסרטון שפורסם אתמול בטוויטר של חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, תועדה עובדת של משרד החוץ הצרפתי תולשת תמונות של חטופים ישראלים שנתלו ברחובות פריז. כשעוברי אורח צעקו עליה, היא השיבה: "ישראל רוצחים".

חבר הפרלמנט מאיר חביב הגיב על כך: "האנטישמיות, שנאת ישראל וההסתה לטרור הגיעו למשרד החוץ. הגיע הזמן לנקות את האורוות במשרד החוץ. לא יעלה על הדעת להמשיך ולממן אנטישמיות בכספי ציבור. עד מתי?".

בעקבות הפרסום, פנתה שרת החוץ הצרפתית לחבר הפרלמנט חביב וגינתה בחריפות את המעשה. "שרת החוץ התקשרה אליי ושיתפה אותי שהיא מתייחסת לנושא בחומרה רבה וגינתה בחריפות את המעשה. מעבר לכך היא עדכנה אותי שתוגש תלונה מנהלתית נגד העובדת ומשרד החוץ הוציא הודעה רשמית בנושא. אני מודה לשרת החוץ על התגובה המהירה והנחושה".

בצרפת מתייחסים ברצינות לנושא החטופים, לפני כעשרה ימים דיווחנו כי נשיאת האסיפה הלאומית של צרפת, יעל ברון פיבה, הביעה את תמיכתה במשפחות החטופים שהגיעו לפרלמנט הצרפתי. חברי המשלחת הוזמנו לפרלמנט על ידי חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ותנועת הרפובליקנים בראשותו של אריק סיוטי. הם פגשו נציגים מכל הקשת הפוליטית וקיימו מסיבת עיתונאים לתקשורת הצרפתית על מנת לעורר את דעת הקהל הבין לאומית.

מאיר חביב צרפת חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד