כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הותר לפרסום

תלמידי בית הספר תכננו פיגוע בתל אביב - ונלכדו | תיעוד

המשטרה סיכלה פיגוע דקירה סמוך לתחנת רכבת סבידור, לאחר ששוטרים עצרו שני חשודים תושבי אום אל פאחם עם סכינים על גופם | השניים, תלמידי בי"ס בגיל 14, הגיעו לתל אביב כאשר הם מחזיקים סכינים, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים

תלמידי בית הספר תכננו פיגוע בתל אביב - ונלכדו | תיעוד
החשודים בתל אביב צילום: מתוך התיעוד

לפני כשבוע וחצי הבחינו שוטרי תחנת לב ת"א, שעסקו בפעילות מבצעית, בשני נערים שהולכים בצורה מחשידה על רחוב דרך נמיר פינת פרשת דרכים בת"א.

לאור החשד, ניגשו השוטרים לעבר החשודים והחלו לתשאל אותם לפשר מעשיהם באזור. במהלך הבדיקה בוצע חיפוש על שני החשודים, תושבי אום אל פאחם, ונתפסו 2 סכינים על גופם.

חקירת האירוע הוטלה ע"י היחידה המרכזית של מחוז ת"א והשב"כ, שהחלו באיסוף ממצאים וחקירת שני החשודים. מהחקירה עולה כי עפ"י החשד, שני החשודים תלמידי בי"ס בגיל 14, יצאו מביתם באום אל פאחם עם תיקי בי"ס בבוקר האירוע ועלו על אוטובוס לכיוון ת"א, כאשר כל אחד מהם מחזיק בתיק סכין, במטרה לכאורה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים.

עוד עלה מהחקירה, כי השניים ירדו מהאוטובוס באזור דרך נמיר והלכו רגלית לקרבת מקום, הניחו את תיקי בי"ס בצד, עזבו את המקום ולאחר מכן חזרו לתיקים והתחמשו בסכינים שהוציאו מתוך התיקים, תוך שהם מסליקים את הסכינים על גופם. באותה עת, שוטרי תחנת לב ת"א שעסקו בפעילות מבצעית, הבחינו בחשודים וסיכלו את התכנון לביצוע פיגוע דקירה לכאורה.

הסכינים שנתפסו

שני החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר ת"א ובשיתוף השב"כ הוטל על החקירה צו איסור פרסום שהותר היום עם פרסום הצהרת התובע.

לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, הוגשה היום הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום חמור.

 

 

מלחמת חרבות ברזל פיגוע תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד