כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מכחיש שואה

בכיר ארמני לשעבר: "אעזור לחמאס להרוג יהודים"

יועץ לשעבר של צבא ארמניה תיעד את עצמו קורא קריאות אנטישמיות, ואמר כי יסייע לחמאס ולחיזבאללה להרוג יהודים. "מעולם לא האמנתי בשואה", אמר בסרטון והוסיף "היהודים הם עם הרסני, שאין לו זכות להיות על האדמה הזו"

בכיר ארמני לשעבר: "אעזור לחמאס להרוג יהודים"
השחתת בית הכנסת בארמניה צילום: הקהילה היהודית בירבאן

יועץ לשעבר של הכוחות המזוינים של ארמניה תיעד את עצמו בהתפרצות אנטישמית, וטען כי יסייע לחמאס ולחיזבאללה בהרג יהודים, "אני אצעק לכל העולם, על הרג צודק של יהודים" אמר.

ולדימיר פוגוסיאן ידוע כמומחה לביטחון לאומי בארמניה, הוסיף הצהרות מקוממות נגד יהודים, לאחר הטבח ב-7 באוקטובר בישראל. הסרטון שותף ברשתות החברתיות ונמצא כעת במספר קבוצות של טלגרם במדינה.

הוא המשיך: "אתם חייבים להיכחד לחלוטין. כמי שעסק כל חייו במודיעין, ביצע פעולות ברמת המוסד שלכם ואף יותר, לישראל יש מזל שאני לא סייעתי לחמאס ולחיזבאללה, אם רק האינטלקט שלי עבד עבור חיזבאללה או חמאס, לא 1,000 מאנשיך היו נהרגים [ב-7 באוקטובר, שם לפחות 1,200 נהרגו], אלא 100,000 איש. אני אראה בהשמדת העם היהודי כמעשה הצדק הגבוה ביותר".

בעברו היה יועץ של הרמטכ"ל של ארמניה. הוא גם היה עוזר לשעבר של היועץ הראשי לשעבר של נשיא ארמניה בנושאי ביטחון לאומי. "מעולם לא האמנתי בשואה", אמר בסרטון והוסיף "היהודים הם עם הרסני, שאין לו זכות להיות על האדמה הזו".

פוגוסיאן המשיך ואמר כי "ישראל היא מדינה פשיסטית, אתם יהודים עוזרים לאזרבייג'ן להרוג את עמנו, אתם מספקים להם נשק". שגריר ארמניה בישראל, ארמן אקופיאן, אמר כי אזרבייג'ן משתמשת בנשק ישראלי כדי לשמור על כוחה בנגורנו קרבאך, כולל נגד אזרחים, כך דיווח ה- Jerusalem Post.

פוגוסיאן התייחס לתמיכת ישראל באזרבייג'ן, "לעולם לא נסלח לכם על רצח החיילים שלנו". הוא המשיך וטען שה"מטומטמים" באמריקה נותנים תחמושת לישראל שהיא תמכור אחר כך לאזרבייג'ן. הוא סיכם שהוא "יברך על הרג יהודים. כל האומה שלכם הושמדה בצדק מאז תקופת היטלר".

אתמול דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי בית כנסת בירוואן - ארמניה הוצת ביום רביעי. בית הכנסת 'מרדכי נאווי' עלה באש לאחר שאלמונים הציתו אותו עם בקבוקי תבערה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ניתן לראות את דלת בית הכנסת בוערת בלהבות שכובו בהמשך על ידי כוחות הכיבוי. ארגון הטרור הארמני לשחרור ארמניה (ASALA) לקח אחריות על הוונדליזם שאירע בבית הכנסת והבטיח פעולות חדשות.

ארמן אקופיאן, שגריר ארמניה בישראל, הגיב לדברים באתר Jerusalem Post: "ולדימיר פוגוסיאן הוא אזרח פרטי, ודעותיו הן שלו בלבד. הן אינן מייצגות בשום אופן לא את העמדה הרשמית של ממשלת ארמניה, ולא את הממשל הארמני. רוב מכריע של החברה האזרחית". הוא הוסיף: "הייתי מציע לפנות לנציגי הקהילה היהודית בארמניה על מנת לקבל מידע ממקור ראשון על מצב העניינים האמיתי".

 

 

 

ארמניה אזרבייג'ן חמאס אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד