כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עדויות מטלטלות

נתניהו נועד עם מתנדבי זק"א: "הזוועות האיומות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה"

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם מתנדבי זק"א שנחשפו לזוועות הקשות | המתנדבים שחזרו את המעשים המזוויעים שביצע חמאס כגון קשירת בני משפחה ושריפתם ורצח ילדים קטנים | "אתם נותנים עדות ישירה לזוועות האיומות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה. אני מלא התפעלות והערכה"

נתניהו נועד עם מתנדבי זק"א: "הזוועות האיומות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה"
נתניהו עם מתנדבי זק"א צילום: קובי גדעון/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם מתנדבי ארגון זק"א שפעלו ביישובי העוטף מאז ה-07/10 ונחשפו לזוועות שביצעו מחבלי חמאס. במפגש השתתפו נשיא זק"א אייל משיח, מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, מפקדים ומתנדבים.

ראש הממשלה שמע מאנשי זק"א, המגיעים מכל חלקי החברה הישראלית; יהודים, ערבים, דתיים וחילונים, עדויות מטלטלות ממלאכת איתור וזיהוי גופות הנרצחים ביישובי העוטף, שבוצעה גם תחת אש. אנשי זק"א תיארו לראש הממשלה את המעשים המזוויעים שביצע חמאס ב-7 באוקטובר: קשירת בני משפחה ושריפתם, רצח ילדים קטנים, וידויי הריגה, ועוד. כמו כן, ראש הממשלה שמע ממתנדבי זק"א על פעילות ההסברה שלהם בארץ ובעולם, ועל תחושת השליחות העמוקה שאוחזת בהם בזמן ביצוע תפקידם הקדוש.

"אתם נותנים עדות ישירה לזוועות האיומות ביותר שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה. ההבדל היחיד בין מה שקרה בשואה לבין מה שקרה בעוטף עזה זו היכולת - אם הם היו יכולים הם היו שוחטים את כולם", אמר ראש הממשלה נתניהו למתנדבי זק"א.

''אתם ראיתם את כל מרחב הזוועות האלה", הוסיף נתניהו. "אני רוצה קודם כל להודות על תעצומות הנפש, שרואים את הדברים האלה וממשיכים הלאה. אני מקווה שאתם גם דואגים לעצמכם, זה גם חשוב. כמובן גם שאתם עושים את העבודה הקדושה הזאת וגם שאתם מדברים ביניכם וגם כלפי העולם – אתם חייבים לדבר. אלו סיפורים מטלטלים ואנחנו במאבק גדול".



צילום: קובי גדעון/לע"מ

"אני רוצה להגיד לכם שהעם כולו ואזרחי ישראל כולם מעריכים את מה שאתם עושים. תמיד מעריכים, אבל היום במכפלות גדולות כי אנחנו במכפלות של זוועה, ואתם צריכים לשאוב כוח מההערכה הזאת. זה באמת ביטוי של אחדות ישראל. אני רוצה להגיד לכם שאני מלא התפעלות והערכה. אני מודה לכם בשם כל אזרחי ישראל".

מנכ״ל זק"א דובי ויסנשטרן אמר: "אני רוצה להודות לראש הממשלה בשם מתנדבי זק״א על ההערכה וההוקרה הרבה, מדובר במשימה שאף אחד לא התכונן אליה. אמרנו נעשה ונשמע. אנחנו עדיין פועלים בשטח - גם היום ניקו מיגוניות בעוטף. המתנדבים הם גיבורים וקדושים שעושים את מלאכת הקודש הכמעט בלתי אפשרית, זו המדינה היחידה בעולם ואלה האנשים היחידים שעוסקים בנושא הכל כך חשוב - כבוד המת".

 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד