א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תכנים מלאים בהסתה נגד יהודים

בית ספר אנטישמי בבעלות שגרירות איראן בלונדון קיבל צו סגירה

בית ספר איראני בלונדון שהתגלה כשייך לאיראן המחנך לאנטישמיות ושנאה נגד יהודים קיבל הודעת סגירה. משרד החינוך אישר כי הוציא "הודעת ביטול רישום" לבית הספר של הרפובליקה האסלאמית של איראן בברנט לונדון

בית ספר אנטישמי בבעלות שגרירות איראן בלונדון קיבל צו סגירה
הילדים שרים את שיר ההסתה צילום: Jewish Chronicle

בית ספר איראני בצפון לונדון שבו תועדו ילדים לומדים לשנוא יהודים וקראו קריאות אסלאמיסטיות אנטישמיות בחצר המשחקים, קיבל הודעת סגירה, כך מדווח העיתון היהודי הבריטי 'ג'ואיש ניוז'

מחלקת החינוך אישרה כי הוציאה לבית הספר של הרפובליקה האסלאמית של איראן הודעת ביטול רישום, והוסיפה: "הבטיחות והחינוך של הילדים והצעירים שלנו הם בעלי חשיבות עליונה".

בית הספר הפרטי לגילאי שש עד 16, הממוקם בקווינס פארק ברובע ברנט, ערער על ההחלטה. אבל בדיקה של פקחי משרד החינוך גילתה כי הלימודים "בלתי מספקים".

המפקחים גם ציינו כי משרד החינוך רשם את המנהל כבעל הבית הבלעדי של בית הספר.

אבל מחלקת החינוך האחראית על תוכן הלימודים מאשרת כי "הבעלים הוא שגרירות איראן בלונדון".

כשהתבקש להגיב על ממצאי הבדיקה האחרונה שלהם, אמר דובר מחלקת החינוך: "אנחנו לא מגיבים על דוחות בדיקה בודדים, אלא נותנים להם לדבר בעד עצמם".

דובר משרד החינוך אמר ל-Jewish News: "הבטיחות והחינוך של הילדים והצעירים שלנו הם חשיבות עליונה, הצו הוצא נגד בית הספר, שנמצא במרחק דקות ספורות משני בתי כנסת פעילים".

"בית הספר של הרפובליקה האסלאמית של איראן לא הצליח לעמוד בסטנדרטים של בית הספר עצמאי ולכן הוצאנו הודעת ביטול רישום שעליה הוגש ערעור. בהתאם לחוק, בית הספר יישאר פתוח עד לסיום הליך הערעור".

כזכור כפי שדיווחנו לפני שנה, סרטון תעמולה איראני בו עשרות ילדים שרים שיר המתייחס למיתוס על טבח יהודים, צולם בבית ספר במרחק של 15 דקות הליכה בלבד מבית הכנסת החדש של לונדון בסנט ג'ונס ווד.

הקלטת השיר בסמוך לכמה בתי כנסת ומרכזים יהודיים, עוררה דאגות רציניות בקרב גורמי ביטחון בקהילה. הילדים שרו על נאמנותם ל"מפקדם האייתוללה חמינאי".

איראן בריטניה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד