כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
תשלם 9000 יורו

10 חודשי מאסר לאנטישמית שצחקה על רצח תינוק ישראלי

משפיענית רשת צרפתיה אנטישמית שצחקה על רצח תינוק ישראלי ב-7 לאוקטובר, קיבלה 10 חודשי מעצר. חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב שהגיש את התלונה נגדה אמר "היא כבר לא צוחקת"

ליל הבדולח
ליל הבדולח צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני כחודש חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב הגיש פנייה דרך העו"ד שלו אוליביה פרדו לתובע הכללי של הרפובליקה נגד בלוגרית צרפתיה אנטישמית שהשתלחה בתינוק ישראלי שנשרף בטבח בעוטף עזה. אתמול היא קיבלה עונש של 10 חודשי מאסר ותקופת מבחן של 24 חודשים, ופיצויים בגובה 9000 יורו ועוד הגבלות משפטיות.

חבר הפרלמנט פרסם בטוויטר את התיעוד הקשה של אותה בלוגרית אנטישמית צוחקת על כך ששמעה שהכניסו תינוק ישראלי לתנור. "מדובר בזוועות שמזכירות את האכזריות הנאצית! תינוק יהודי נרצח והוכנס לתנור מול הוריו על ידי החמאס וזה גורם לתת-אדם הזה לצחוק! הכחשת השואה גרסת 2023 פשוט בלתי נתפס". כתב חבר הפרלמנט חביב. (יש לציין כי הסיפור עם התנור לא אומת, אך הדברים של הבלוגרית חמורים ללא קשר).

בסרטון נראתה בחורה צעירה שאומרת לחברתה (שלא נראית למצלמה אך נשמעת): "יש משהו שמציק לי אני אגיד לכם את המחשבה שלי בלי פילטרים. כל פעם שאני נתקלת בסיפור הזה על התינוק שהוכנס לתנור אני שואלת את עצמי האם הם שמו מלח, פלפל, אולי טימין? איך הם בישלו אותו? ומה היתה התוספת ליד? אתם לא שואלים את עצמכם? ואז נשמעת חברתה ברקע שאומרת דברים מזעזעים נוספים. "בעניי זה תפריט לא רע בכלל" ענתה הבלוגרית.

חבר הפרלמנט מאיר חביב הגיב לעונש: "מי שלעגה בהנאה וצחקה על רצח של תינוק יהודי, על ידי חמאס, כבר לא צוחקת, היא נשפטה בגין תמיכה בטרור וקיבלה את מלוא העונש של 10 חודשי מאסר ותקופת מבחן של 24 חודשים, ופיצויים בגובה 9000 יורו ועוד הגבלות משפטיות".

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות מאיר חביב צרפת חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד